HTC و اولین ۶۴ بیتی در اندروید - تکفارس 
HTC و اولین ۶۴ بیتی در اندروید - تکفارس 

HTC و اولین ۶۴ بیتی در اندروید

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 10:51
HTC و اولین ۶۴ بیتی در اندروید - تکفارس 

پس از شایعات و گمانه زنی های بسیار زیاد اچ تی سی بالاخره تلفن هوشمند ۶۴ بیتی خود را معرفی کرد . پیش تر انتظار میرفت این گوشی هوشمند یک پرچم دار یا در حد یک پرچم دار باشد اما اچ تی سی اولین ۶۴ بیتی خود را تحت قالب یک میان رده به بازار عرضه کرده است . در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید با توضیحات بیشتر و معرفی کامل HTC Desire 510

یک چیپ ۶۴ بیتی Snapdragon 410 بر روی یک میان رده به چه معناست ؟ به این معنا که اچ تی سی قصد ریسک در یک پرچم دار را ندارد . اچ تی سی میخواهد یک ۶۴ بیتی در قالب یک گوشی میان رده تمامی مشخصات و نقاط قدرت و ضعف خود را نمایان سازد تا سیر برترین بودن پرچم دار اچ تی سی و احتمالا HTC One بعدی همچنان تا تکامل به پیش رود .

پردازنده‌ی Desire 510 از سی پی یو ای چهار هسته‌ای که بر پایه‌ی معماری Cortex از نوع A35  ساخته شده استفاده میکند که این تراشه با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز قدرت نمایی می‌کند. این تراشه همچنین دارای یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 306 است که ظاهرا نسخه‌ی ارتقاء یافته Adreno 305 است و انتظار عملکرد بالاتری نسبت به نسخه ی پیشین خود از آن میرود .

مشخصات کامل ان تلفن میان رده که لقب اولین ۶۴ بیتی را بر دوش خود میکشد و بار دیگر اچ تی سی را در ساخت وسیله ای اولین کرد به شرح زیر است :

SoCMSM8916 1.2 GHz Snapdragon 410
RAM/NAND۱ GB RAM, 8GB NAND + microSD
صفحه نمایش۴.۷” FWVGA (854×480)
شبکه۲G / 3G / 4G LTE (Qualcomm MDM9x25 UE Category 4 LTE)
ابعاد / وزن۱۳۹.۹ x 69.8 x 9.99mm, 158 grams
دوربین۵MP rear camera, .3MP/VGA FFC
باتری۲۱۰۰ mAh (7.98 Whr)
سیستم عاملAndroid 4.4 with Sense 6
اتصالات۸۰۲.۱۱b/g/n + BT 4.0, USB2.0, GPS/GNSS, DLNA
سایز سیم کارتMicroSIM

با اینهمه باز ما تا IFA پیش رو منتظر میمانیم تا با مشاهده ی Hands On ها و عملکرد این گوشی نظر قطعی خود را در باره ی این گجت جدید اعلام کنیم .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.