رئیس شرکت مایکروسافت به چین سفر خواهد کرد! - تکفارس 
رئیس شرکت مایکروسافت به چین سفر خواهد کرد! - تکفارس 

رئیس شرکت مایکروسافت به چین سفر خواهد کرد!

حسین توحیدلو
۷ شهریور ۱۳۹۳ - 12:49
رئیس شرکت مایکروسافت به چین سفر خواهد کرد! - تکفارس 

کمپانی بزرگ و پرطرفدار مایکروسافت در بیشتر کشورها شعبه هایی دارد. یکی از این کشورها، کشور چین است که گویا چندان با نظرات صاحبان شرکت مایکروسافت خو نمیگیرد و بیشتر سر در لاک خود است گویا که این شعبه انحصاری خود است. شعبه پکن شرکت مایکروسافت چند مدتی می شود که بهانه های زیادی به شرکت اصلی مایکروسافت تحویل می دهد و این اصلا برای رئیس شرکت مایکروسافت خوب نیست.  بخاطر همین نافرمانی ها رئیس شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا شخصا به چین سفر خواهد تا با مسئولان این شعبه صحبت کند و مشکلات را برطرف کند.

اما مایکروسافت اصلا این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است و هیچ گزارشی از این سفر رئیس کمپانی مایکروسافت ساتیا نادلا در فضای مجازی منتشر نکرده است ولی وبسایت رویترز در آخرین گزارش خود این خبر را در سراسر فضای مجازی منتشر کرد و سر و صداهای زیادی ایجاد شد. البته مایکروسافت با شعبه چین صحبت های زیادی قبلا کرده است ولی کویا این صحبت ها نتیجه  نداشته و رئیس کمپانی بزرگ مایکروسافت قصد سفر به چین را دارد.

البته حدود ۱۰ سال پیش نیز چنین اتفاقی در شعبه های اورپا و آمریکا پیش افتاده بود ولی خوشبختانه این مشکلات برطرف شد و هم اکنون این شعبه ها به کار خود ادامه می دهد. پس با توحه به این، سفر رئیس کمپانی بزرگ مایکروسافت آنچنان هم تعجب برانگیز نیست.

همانطور که در بالا توضیح دادیم هنوز مایکروسافت جزئیات این مسافرت را مشخص نکرده است ولی انتظار می رود که رئیس این شرکت پرطرفدار در اواخر سال ۲۰۱۴ به چین مسافرت کند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.