اسمارت فون گلکسی آلفا اولین تلفن هوشمند سری A سامسونگ است - تکفارس 
اسمارت فون گلکسی آلفا اولین تلفن هوشمند سری A سامسونگ است - تکفارس 

اسمارت فون گلکسی آلفا اولین تلفن هوشمند سری A سامسونگ است

حسین توحیدلو
۳ شهریور ۱۳۹۳ - 18:47
اسمارت فون گلکسی آلفا اولین تلفن هوشمند سری A سامسونگ است - تکفارس 

اگر اخبار چند روز اخیر تکنولوژی را در وبسایت تک فارس دنبال می کردید حتما اطلاع دارید که سامسونگ مدتی پیش به صورت رسمی از اولین اسمارت فون فلزی خود به اسم اسمارت فون گلکسی آلفا رونمایی کرد. این اسمارت فون گلکسی آلفا رقیب سرسخت سری ششم اسمارت فون کمپانی آیفون محسوب می شود و با ورد این دو اسمارت فون در بازار رقابت تنگاتنگی به وجود خواهد آمد. کمپانی ساسمونگ برای اولین از فلز در ساخت اسمارت فون های خود استفاده کرده و کمپانی اپل نیز صفحه نمایش اسمارت فون های خود را بزرگتر کرده است و این دو رقابت بسیار جذابی را به وجود خواهند آورد.

امروز وبسایت معتبر SamMobile اعلام کرد که اسمارت فون گلکسی آلفا اولین تلفن هوشمند سری A سامسونگ خواهد بود که تاکنون ساخته شده است. این به این معنی است که پیش وند این اسمارت فون حرف انگلیسی A خواهد بود و بعد از عرضه این اسمارت فون، شاهد عرضه Alpha 2 و …. خواهیم بود و این یعنی سامسونگ ساخت اسمارت فون از جنس فلز را در دستور کار خود قرار داده است.

طبق گفته کمپانی سامسونگ این اسمارت فون اولین اسمارت فونی است که از چیپست اگزینوس ۵۴۳۰ بهره مند است و قدرت فوق العاده ای خواهد داشت.  اگزینوس ۵۴۳۰ دارای هشت هسته می باشد که این هشت هسته شامل چهار هسته با مدل Cortex A15 که دارای فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی است و چهار هسته دیگر نیز مدل Cortex A7 با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتزی می باشد که به راحتی همه بازیها و محاسبات رو به خوبی خوبی اجرا می کند و به هیچ عنوان لگی در آن دیده نخواهد شد. این اسمارت فون در رنگ های مختلفی وارد بازار خواهد شد و طبق گفته شرکت سامسونگ گلکسی آلفا دارای رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای، سفید و آبی است و قرار است در اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی وارد بازار شود و شما میتوانید این اسمارت فون فوق العاده و قاب فلزی سامسونگ را تنها با قیمیت ۷۹۹ دلار (حدودا ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان) خریداری کنید. باید منتظر بمانیم تا اطلاعات تکمیل تری از این این اسمارت فون بسیار قوی منتشر شود.

به نظر شما آیا ساخت یک اسمارت فون با قاب فلزی توسط سامسونگ انتظارات طرفداران این کمپانی را برآورده خواهد کرد؟ نظر خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.