کمپانی Fuhu از تبلت ۲۴ اینچی خود رونمایی کرد - تکفارس 
کمپانی Fuhu از تبلت ۲۴ اینچی خود رونمایی کرد - تکفارس 

کمپانی Fuhu از تبلت ۲۴ اینچی خود رونمایی کرد

محمد قویدست
۲ شهریور ۱۳۹۳ - 21:30
کمپانی Fuhu از تبلت ۲۴ اینچی خود رونمایی کرد - تکفارس 

تبلت ها هر روز بزرگتر میشوند . این واقعیتی است که از زمان معرفی آیپد ۱ اپل تا کنون شاهد آن بوده ایم اما افزایش سایز تا کجا ؟ کمپانی Fuhu که یکی از فعالان تولید گجت های مخصوص کودکان است دست به رونمایی از تبلتی زده است که شاید هم سایز با تلوزیون شخصی اتاق شما باشد . تبلت جدید nabi BigTab با صفحه نمایش فول اچ دی در دو سایز ۲۰ و ۲۴ اینچ قرار است یکی از وسایل شخصی شما باشد . البته نه کاملا شخصی !

کمپانی Fuhu از فعالان در تولید و ساخت گجت های مخصوص کودکان است که به تازگی از تبلتی برای استفاده ی خانوادگی با توانایی دریافت دستور از ۱۵ انگشت به طور همزمان را دارد .  سی پی یو این تبلت در هر دو مدل nvidia tegra 4 چهار هسته ای  با سرعت فرکانس ۱.۶ به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگ فضای در دسترس میباشد . سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری مخصوص خود شرکت Fuhu به نام Blue MorphoTM  میزبان برنامه ها و بازی های شما خواهد بود که به طور طبیعی بسیاری از برنامه ها و بازی ها با اندازه ی عظیم الجثه ی این تبلت سازگاری نداشته و با کیفیتی نه چندان خوب اجرا خواهند شد .

این تبلت در رابط کاربری منحصر به فرد خودش دو حالت والدین و فرزندان را جای داده است که به راحتی میتوان بین آنها سوییچ شد و از هر دو محیط استفاده کرد . در حالت والدین تبلت شبیه تمامی تلبت های اندرویدی دیگر با کمی تغییرات در رابط کاربری است و در حالت کودکان این تبلت اپلیکیشن های مخصوص آموزشی به همراه آیکون های بزرگ و علائم ساده و قابل فهم برای کودکان را در خود جای داده است .

366189-fuhu-big-tab

این کمپانی توانسته تعداد نسبتا قابل قبولی اپلیکیشن های آموزشی به همراه تعداد زیادی کارتون های شرکت های بزرگی همجون Diney و Cartoon Network به همراه جندین کتاب آموزشی برای کودکان را در حالت تنظیمات کودک به ارمغان بیاورد که میتوان از این لحاظ این تبلت عظیم را یک گجت مفید دانست .

کودکان شما در فضای این تبلت میتوانند یاد بگیرند و از سوی دستگاه جایزه دریافت کنند و با واحد پول مجازی خود دستگاه برای مجازی هایشان دم و دستگاهی به هم بزنند .  آنها به وسیله همین پول ها می توانند از فروشگاه داخلی نابی موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن بخرند و به همین منظور به همین منظور فوهو فایل SDK نابی که همان پول مجازی به کار رفته در این دستگاه است را را برای توسعه دهندگان منتشر کرده تا آنها بتوانند اپلیکیشن های خود را با این واحد پول سازگار کنند.

366183-fuhu-big-tab

مدیران شرکت فوهو قصد دارند که بیگ تب ها محصولی باشند که شما بتوانید در خانه یا محل کار خود قرار دهید و از آن ها به عنوان یک گجت و یا اسباب بازی آموزشی و یک تبلت معمولی برای خود و کودکانتان استفاده کنید. این تبلت ها همیشه باید به برق متصل باشند زیرا باتری بسیار ناامید کننده ۱۶۵۰ میلی آمپری آنها تنها حدود ۳۰ دقیقه بدون برق دوام می آورد. همچنین امکان کنترل مدت زمان روشن بودن دستگاه و محدودیت اجرای اپلیکیشن ها توسط والدین در بیگ تب موجود است.

این تبلت همانطور که خواندید در دو سایز ۲۰ و ۲۴ اینچ عرضه میشوند که هر کدام به ترتیب ۴۴۹ دلار و ۵۴۹ دلار قیمت خواهند داشت و عرضه آنها از پاییز آغاز می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.