Galaxy Gear 3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود - تکفارس 
Galaxy Gear 3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود - تکفارس 

Galaxy Gear 3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود

محمد قویدست
۲ شهریور ۱۳۹۳ - 10:50
Galaxy Gear 3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود - تکفارس 

حدود یک سال و اندی پیش بود که سامسونگ اولین مدل ساعت هوشمند خود را معرفی کرد که طبیعتا مشکلات بسیار زیادی داشت . انتقادات تند مبنی بر عجله ای بودن عرضه ی این محصول و همچنین نا مناسب بودن طراحی این گجت از همان روز معرفی پیرامون این گجت در حال گردش بود . پس از مدتی شاهد رو نمایی از مدل بهبود یافته ی این دستگاه بودیم که تغییرات نسبتا خوبی را مشمول اعمال مدل قبلی خود کرده بود اما باز هم با استقبال عظیم و ویژه ای رو به رو نشد . حال سامسونگ وعده ی معرفی Galaxy Gear 3 را در نمایشگاه IFA پیش رو داده است .

مدیران سامسونگ علاقه ی شدیدی به تولید و عزضه ی گجت های پوشیدنی دارند . این حرف ما از آن روست که این شرکت در این زمینه پیشتاز شرکت های دیگر بوده است اما تنها پیشتاز در تنوع محصولات به معنی پیشتاز در کیفیت و کارایی نیست . حالا پس از یک سال و اندی عمر از نسل اول گجت های پوشیدنی سامسونگ یعنی Galaxy Gear حال قرار است شاهد معرفی نسل سوم این دستگاه با نام Galaxy Gear 3 باشیم .

شایعاتی در گیرامون این گجت آینده ی سامسونگ به بیرون درز کرده است . از مشخصات فنی تا کمی طراحی و رابط کاربری . به بررسی عمیق تر آنها میپردازیم .

بر اساس شایعات و نقل از افراد معتبر حقیقی این گجت صفحه نمایشی خمیده دارد و همچنین طویل تر از نسل پیش خود است . تا اینجا شبهاتی با Gear Fit از همین کمپانی احساس میشود . این ساعت هوشمند دوبین ندارد و همچون نسل های پیش از رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی  Touch Wiz بهره میبرد و وجود دکمه ی فیزیکی در این ساعت هم مشهود خواهد بود . همچنین سایعات جالبی حوالی قابلیت نصب سیم کارت در ساعت های جدید سامسونگ شنیده میشود که بر اساس این ادعا باید شاهد عملکرد مستقل از تلفن های هوشمند نیز باشیم که به طور کل ماهیت این گجت ها را زیر سوال میبرد .

با اینهمه هنوز سامسونگ این سایعات را تایید یا تکذیب نکرده است . باید تا IFA آینده منتظر بمانیم و ببینیم گجت معرفی شده چه قابلیت هایی خواهد داشت .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.