تغییر تعریف از کیفیت صدا با Music Flow - تکفارس 
تغییر تعریف از کیفیت صدا با Music Flow - تکفارس 

تغییر تعریف از کیفیت صدا با Music Flow

محمد قویدست
۱ شهریور ۱۳۹۳ - 16:37
تغییر تعریف از کیفیت صدا با Music Flow - تکفارس 

کمپانی ال جی اسپیکر های جدید خود با نام Music Flow را برای علاقه مندان موسیقی در سراسر جهان معرفی کرد .  بلندگوهای Music Flow ال‌جی (مدل H3، H5، H7)، ساندبار (مدل HS6)، پل شبکه (مدل R1) و برنامه کاربردی همراه Music Flow Player برای گوشی هوشمند یک اکوسیستم صوتی Hi-Fi هوشمند را تشکیل می‌دهند . در ادامه با ما همراه باشید با بررسی دقیق تر جزئیات این محصول جدید کمپانی ال جی . ال جی سری Music Flow خود را جهت همگام سازی گجت های خود با لوازم سیستم صوتی خانگی عرضه کرده است . شما با استفاده از اپلیکیشم انحصاری این سری به نام Music Flow Player میتوانید تمامی فایل های دیجیتال صوتی تصویری خود را مدیریت کنید .  این برنامه  ی کاربردی انحصاری می‌تواند آهنگ های برتر لیست  و لیست پخش هایی مطابق با سلیقه ی شما پیشنهاد دهد و همچنین دسترسی به ایستگاه‌های رادیو اینترنتی , سرویس های ابری موسیقی و قابلیت‌های پخش‌کننده موسیقی در گوشی هوشمند را فراهم می‌کند . این بلندگو های بی نظیر به سیستم انحصاری دیگری به نام Homechat نیز مجهز است که در عمل انحصار خاصی نیست اما قابلیت جالبی دارد که میتوان آنرا نوعی تبلیغات اپلیکیشن پر طرفدار  LINE نامید . با این قابلیت میتوانید به LINE انگلیسی متصل شده و با افرادی که از Homechat استفاده میکنند ارتباط برقرار کنید . ال جی قابلیت پخش بی سیم را از طریق سیتم nfc به ارمغان آورده است که به کمک آن میتوانید با گوشی G3 یا انواع مدل های دیگری از ال جی که دارای قابلیت nfc میباشند از پخش موسیقی خود در سیستم صوتی خانگی خود لذت ببرید .

 

 

در باره ی اسپیکر های جدید ال جی , هون مین، نایب رئیس ارشد بخش صوتی تصویری شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌ جی، می‌گوید:

“ال‌جی Music Flow مفهوم روبه‌رشد سیستم صوتی بی‌سیم برای چند اتاق را به راحتی و کیفیت صدای عالی به سطح جدیدی می‌برد. سیستم پیشرفته ما می‌تواند یک آهنگ شخصی ایجاد کند که نه تنها شنونده را اتاق به اتاق دنبال می‌کند، بلکه وقتی کاربر وارد خانه می‌شود نیز همین کار را انجام می‌دهد. مهندسان ال‌جی با معرفی امکانات و قابلیت‌های دستگاههای سیستم صوتی بی‌سیم ، استاندارد کاملاً جدیدی ایجاد کرده‌اند که تا کنون در هیچ کدام از دستگاه‌های رقیب میسر نبوده است”

قابلیت پخش خودکار موسیقی (Auto Music Play) یکی از قابلیت‌های زیاد ال‌جی Music Flow جدید است. با قابلیت پخش خودکار موسیقی، کاربران می‌توانند به موسیقی گوشی هوشمند در فضای بیرون گوش دهند و به صورت خودکار، زمانی که وارد خانه می‌شوند، به Music Flow تغییر دهند. از طریق همگام شدن با Home Chat، کاربران می‌توانند از راه دور از ال‌جی Music Flow بخواهند که در راه خانه هستند و آهنگ و فهرست پخش پیشنهادی و مناسب برای میهمانانی که غروب برای شام به منزل می‌رسند را پخش کند. به اپلیکیشن انحصاری ال جی نیز اشاره کردیم که از جمله امکانات هوشمند ان شناسایی سلیقه ی شما , دسترسی آسان به پخش اینترنتی و برنامه‌های رادیو نظیر Spotify ،Deezer ،Napster و TuneIn و هم چنین  قابلیت Mood Station در این برنامه کاربردی که می‌تواند پیشنهاداتی ارائه دهد یا به صورت خودکار یک فهرست پخش مناسب با حال و هوای شما ایجاد کند همه و همه یک اپلیکیشن منحصر به فرد را برای سیستم صوتی خانگی ال جی به ارمغان آورده است .

ال‌جی Music Flow از فناوری شبکه روزنه‌دار و باند دوگانه وای‌فای برخوردار است تا پخش موسیقی HD واضح را فراهم کند ,  حالت چنداتاقه (Multi-room) ,  حالت استریو چپ/راست (L/R Stereo)  , برای تضمین عملکرد بهتر صدا، ال‌جی فناوری اختصاصی Automatic Loudness Compensation Algorithm  , و همچنین استفاده از  خمیر نانوفیبر و دیافراگم با کاغذ فوم در هر بلندگو کیفیت صدای بسیار مطلوبی را به شما ارائه میکند .

ال‌جی Music Flow در مدل‌های H7 با ۷۰ وات، H5 با ۴۰ وات و پل شبکه مدل R1 از آغاز همین ماه  میلادی در بریتانیا در دسترس قرار خواهد گرفت. در دیگر بازارهای اروپا بعد از IFA 2014 برلین در اوایل سپتامبر عرضه خواهد شد. و همچنین به فاصله ی کمی از IFA در آسیا و خاور میانه .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.