تولید چیپ های رم آیفون ۶ بر عهده ی سامسونگ خواهد بود - تکفارس 
تولید چیپ های رم آیفون ۶ بر عهده ی سامسونگ خواهد بود - تکفارس 

تولید چیپ های رم آیفون ۶ بر عهده ی سامسونگ خواهد بود

محمد قویدست
۱ شهریور ۱۳۹۳ - 00:38
gsmarena_001

یکی از منابع خارج از آسیا که از قضا از جمله منابع معتبر نیز هست بیان کرده که وظیفه ی تولید چیپ رم آیفون جدید بر عهده ی شرکت رقیب یعنی سامسونگ خواهد بود . البته بر اساس گفته های این منبع گمنام , اپل به طور جدی به دنبال جایگزینی برای سامسونگ است تا مسئولیت تولید چیپ های مختلف اعم از رم و حافظه ی گرافیکی و حتی پردازند را به آنها واگذار کند . 

اگر از قدیمی ها در حوزه ی دنبال کردن اخبار تکنولوژی باشید حتما به یاد دارید که پیش از این و در سال ۲۰۱۳  کمپانی اپل , سامسونگ را از میان تامین کنندگان رم ابزارهایش خارج و Hynix و Elpida Memory را جایگزین کرده بود.

اما درصورت صحت این خبر، به نظر می رسد رابطه اپل و سامسونگ پس از چندین و چند جنگ پتنتی مجددا در حال بهبود است. در سوی دیگر ماجرا، کمپانی سامسونگ از جمله بزرگترین تولیدکنندگان انواع چیپ برای پوشی های هوشمند است. اما اپل قصد دارد تولید چیپ های پردازشی محصولات خود را به TSMC واگذار کند که احتمالا پردازنده A8 در میان آن جمله از قطعات است.

تنها حدود دو هفته دیگر تا معرفی رسمی اپل از آیفون امسال مانده است و همه ی این گمانه زنی ها تنها تا دو هفته ی دیگر با روح و روان نه تنها طرفداران بلکه همه ی دنبال کننده های دنیای فناوری اطلاعات بازی میکند !

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.