اطلاعاتی جدید در رابطه با دوربین گلکسی نوت۴ - تکفارس 
اطلاعاتی جدید در رابطه با دوربین گلکسی نوت۴ - تکفارس 

اطلاعاتی جدید در رابطه با دوربین گلکسی نوت۴

محمد قویدست
۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - 08:39
اطلاعاتی جدید در رابطه با دوربین گلکسی نوت۴ - تکفارس 

وبسایت SamMobile دست به انتشار اطلاعاتی بیشتر در رابطه با دوربین این دستگاه زده است . بر اساس این خبر تمامی اطلاعاتی پیش تر در مورد گلکسی نوت و البته دوربین آن منتشر شده بود درست است به علاوه اینکه اینبار سامسونگ از یک لنز ساخت کمپانی سونی در گوشی جدیدش استفاده میکند . همچنین در رابطه با عملکرد نرم افزاری گفته شده است که در محیط دوربین این گوشی توجه بسیاری به گرفتن عکس های سلفی شده است .

همانطور که گفتیم اطلاعات منتشر شده از سوی این وبسایت تمامی آنچه پیش تر در رابطه با دوربین گلکسی نوت گفته بودیم تایید میکند و به علاوه ی آن اطلاعت جدید تری به ما میدهد . قبلا هم میدانستیم که در نسخه ای دوربین عقب این دستگاه ۱۶ و دوربین جلوی این دستگاه سنسوری ۳.۷ مگاپیکسلی دارند . در این گزارش با داشتن ویژگی OIS یا همان لرزشگیر چشمی تاکید شده است همچنین وبسایت SamMobile ادعا کرده است که سنسور به کار رفته در این گوشی هوشمند مدل IMX240 ساخت کمپانی سونی است .

به نظر میرسد سامسونگ از سنسور های خود روی برگردان شده است . با توجه به عملکرد خوبی که سنسور های سامسونگ در گذشته داشته اند این سنسور سونی باید خیلی خوب عمل کرده باشد که اینگونه سامسونگ بر آن اعتماد کرده است .

همچنین حرف و حدیث هایی در مورد وجود قابلیت SideTouch در این دستگاه دیده میشود . این قابلیت یک سنسور لمسی در گوشه ی تصویر است که به نوعی دکمه ی لمسی دوربین محسوب شده و به کمک آن میکتوانید تصاویری بسیار با کیفیت تر و بدون لرزش بگیرید . قبل ها نیز از وجود این سنسور بر روی گلکسی اس های سامسونگ نیز حرف هایی شنیده میشد اما تا کنون چنین قابلیتی به هیچکدام از پرچم داران سامسونگ اضافه نشده .

samsung-side-touch

همچنین گفته میشود این گوشی در داخل نرم افزار خود سه حالت مختلف برای گرفتن عکس های سلفی دارد . Wide Selfie که احتمالا از زاویه عریض لنز قدرتمند تلفن برای گرفتن عکس سلفی دقیق‌تر بهره می‌گیرد، Sefie که احتمالا این امکان را به کاربر می‌دهد تا با یک لبخند یا چشمک از خود عکس بگیرد و Selfie Alarm که به صورت اتوماتیک دوربین پشت تلفن را بر روی صورت شما فوکوس می‌کند تا بدون دیدن تصویر بتوانید عکسی با کیفیت از خودتان ثبت کنید .

همچنین قابلیت محبوب GIF موجو در نسخه های پیشین در این نسخه نیز وجود دارد که به کمک آن میتوانید از عکس ها یا ویئو های گرفته شده خود تصاویر متحرک GIF بسازید .

تا مراسم معرفی محصولات زمان زیادی نمانده است و ما نیز همچنان تا معرفی محصولات  در نمایشگاه آینده منتظر میمانیم .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.