فروش ۱۰ ملیون پلی استیشن ۴ حتی خود سونی را نیز متعجب کرده است - تکفارس 
فروش ۱۰ ملیون پلی استیشن ۴ حتی خود سونی را نیز متعجب کرده است - تکفارس 

فروش ۱۰ ملیون پلی استیشن ۴ حتی خود سونی را نیز متعجب کرده است

محمد قویدست
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 21:21
فروش ۱۰ ملیون پلی استیشن ۴ حتی خود سونی را نیز متعجب کرده است - تکفارس 

کمپانی معتبر سونی دو هفته پیش خبر از فروشی اعجاب انگیز منتشر کرد . فروش ۱۰ ملیون پلی ایستیشن ۴ در حالی که ایکس باکس وان , همتا و رقیب مایکروسافتی سونی به ۵ ملیون نرسیده است .

آمار و ارقام جعلی هیچوقت باعث تعجب نمیشوند اما علت تعجب خود سونی از این میزان فروش “واقعی” بودنِ آن است . مدیران سونی سردرگم شده اند در حالی که تیم ایکس باکس آرزوی همچین فروشی را در سر میپرورانند .

اما از زبان رییس بخش سونی “یوشیدا” علت این نگرانی را بشنوید .

یوشیدا در مصاحبه ای با Euro Gamer گفته است که اینهمه فروش در دراز مدت سبب ترس میشود . جمله ی دقیق گفته شده از سوی یوشیدا به این شرح است “به محض اینکه ما با فروش بالایی روبرو می‌شویم، غریزه ما ناخودآگاه سبب ایجاد نگرانی می‌شود. آیا این همه‌گیری کنسول PS4 سبب خستگی و دل‌زدگی گیمرهای واقعی و حرفه ای خواهد شد؟ آیا چنین فروش بالایی بدین معنی خواهد بود که مشتری دیگری برای فروش محصول خود نخواهیم یافت؟ واقعا یک دورنمای ترسناک است.”

شاید حق با سونی باشد اما شاید هم دلایل کافی برای همچین فروشی وجود داشته باشد . کنسول سونی با قدمت تر است , قدرت مند تر و با گرافیکی فوق العاده از سوی شرکتی بسیار شناخته شده و از همه مهم تر با قیمتی بسیار مناسب تر عرضه میشود .  اینهمه دلایل از نظر سونی باز هم برای ثبت چنین رکوردی کافی نیست .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.