آپدیت جدید توییتر ; دیگر همه خوانده میشوند - تکفارس 
آپدیت جدید توییتر ; دیگر همه خوانده میشوند - تکفارس 

آپدیت جدید توییتر ; دیگر همه خوانده میشوند

محمد قویدست
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 18:37
آپدیت جدید توییتر ; دیگر همه خوانده میشوند - تکفارس 

توییتر را تقریبا تمامی کاربران حرفه ای اینترنت میشناسند و با فضای آن آشنا هستند . شما ۱۴۰ کاراکتر دارید که میتوانید آنرا با اظهار نظر های خودتان , حوادث روزمره و یا گفت و گو های مختلف پر کنید . تا امروز شما توییت افرادی را مشاهده میکردید که آنها را دنیال میکنید و توییت های غریبه یا توسط دنبال شوندگان شما ریتوییت شده بودند و یا حاوی پیامی از سوی خود توییتر یا جبهه های مختلف تبلیغاتی بودند .اما توییتر در زمینه ی دید شما از تایم لاین تغییراتی اعمال نموده . در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید

بر اساس آپدیت جدید توییتر شما توییت هایی را که در فضای اطراف شما بسیار محبوب هستند و سر و صدایی به پا کرده اند را نیز مشاهده میکنید . حال چه آنها را دنبال کنید چه نکنید . شاید در وجهه ی اول کمی آپدیت مسخره ای به نظر برسد . مطمعنا بسیاری از این روش توییتر برای نشان دادن توییت های محبوب خوششان نیاید اما برای بسیاری این آپدیت حاوی خبری مهم است که برابر است با افزایش محبوبیت .

این تصمیم هفته ی گذشته و گس از برگذاری یک تست از سوی توییتر گرفته شد . شاید این تصمیم ماهیت توییتر را زیر سوال ببرد چرا که در توییتر توییت ها بر اساس زمان مرتب میشدند و چیزی به نام میزان اهمیت و محبوبیت وجود نداشت . درست بالعکس News Feed در فیسبوک .

شاید تنها دستاورد این توییتر داغ تر کردن بحث در حوالی توییت های محبوب باشد . در هر صورت کاربران از این آپدیت راضی نیستند مانند بسیاری دیگر از آپدیت ها که راضی کننده نبود . کاربران این اقدام را حمله به حریم شخصی خود و دیگران میدانند . حال باید منتظر واکنش توییتر نسبت به این اعتراض ها بود .

 

منبع : The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.