سرویس ساندکلاد تبلیغات میپذیرد - تکفارس 
سرویس ساندکلاد تبلیغات میپذیرد - تکفارس 

سرویس ساندکلاد تبلیغات میپذیرد

محمد قویدست
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 14:11
سرویس ساندکلاد تبلیغات میپذیرد - تکفارس 

در طی سال های اخیر سرویس های ابری موزیک و همچنین رادیو های آنلاین از محبوبیت خوبی برخوردار شده اند . سرویس هایی همچون Spotify , Last.FM و SoundCloud از جمله معروف ترین این سرویس ها هستند . از بین این سرویس ها ساندکلاد به جایگاه ویژه ای برای تولید کنندگان موزیک و شنوندگان آن رسیده است که همین موضوع باعث شده مدیران این سرویس به فکر درآمدی بیشتر باشند .

سرویس ابری موزیک ساندکلاد را کم و بیش همه میشناسیم . این سرویس اعلام کرده که به زودی طی بیانیه ای تعرفه های تبلیغاتی خود را برای شرکت ها و افراد صادر میکند . اما خیلی از کاربران از تبلیغات اینترنتی آزرده خاطر و حتی متنفر اند! ساندکلاد برای این دسته اعلام کرده است که با پرداخت ماهیانه به ساندکلاد میتوانند از شر این تبلیغات مزاحم خلاص شوند .

در طی ماه های گذشته ساندکلاد و Warner Sony Music کشمکش های بسیار زیادی داشتن . ساند کلاد به دنبال افزایش روز افزون ریمیکس ها موسیقی ها و سونی به دنبال گرفتن حق خود از آهنگ های اضافه شده از سوی این لیبل به ساندکلاد بود .

این کشمکش های مالی باعث شد ساندکلاد به تبلبغات و درآمد تبلیغاتی رو بیاورد و بر اساس سیاست های مدیران این سرویس باری ندیدن این تبلیغات نیز شما مستلزم پرداخت پول به این شرکت هستید.

منبع: engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.