ابراز علاقه ی  دوباره ی سونی به عکس های سلفی - تکفارس 
ابراز علاقه ی  دوباره ی سونی به عکس های سلفی - تکفارس 

ابراز علاقه ی دوباره ی سونی به عکس های سلفی

محمد قویدست
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 12:42
ابراز علاقه ی  دوباره ی سونی به عکس های سلفی - تکفارس 

سونی قبلا با ارائه ی گوشی های هوشمند با دوربین دوم با کیفیت و حتی چند مدل گوشی مخصوص سلفی ابارز علاقه ی خود را به عکاسی از خود یا همان عکس های سلفی نشان داده است . حال یکی از سایت های چینی تصاویری از یک گجت عجیب و غریب سونی برای گرفتن عکس های سلفی را منتشر کرده است . 

عکسی که میبینید یک ادکلن یا شی تزیینی نیست ! این عکس های منتشر شده از جانب یک سایت چینی گجت جدید سونی را نشان میدهند که معلوم نیست دوربین مخصوص سلفی است یا یک گوشی با دوربین مخصوص سلفی .

البته هنوز صحت این ادعا که عکس متعلق به یکی از گجت های تولید شده ی سونی است مورد تایید قرار نگرفته و از سویی از سونی با پیشینه اش در تولید و طراحی ابزار های عجیب غریب چندان بعید هم نیست که چنین گجتی با شکل و شمایل کاملا نا معمول روانه ی بازار کند .

آنطور که از عکس ها پیداست لنز این وسیله قابلیت گردش ۳۶۰ درجه ای دارد و بالای لنز هم کلید شاتر قرار گرفته . طراحی نیمه مستطیل نیمه ذورنقه  به  راحتی قابل تشخیص است و اندازه اش هم تقریبا از روی عکس ها مشخص میباشد .

بر اساس اداعاهای سایت منتشر کننده این گجت سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی را در بالای صفحه نمایش ۳ اینچی خود حمل میکند و وزن آن به همراه کارت حافظه و باتری حدود ۱۳۶ گرم است . امکان اشتراک از طریق NFC از دیگر مشخصات این گجت است .

به نظر شما اگر این گجت وجود خارجی داشته باشد سونی با این طراحی نا متعارف میتواند فروش خوبی را برای این گجت به ثبت برساند ؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.