LG L Fino و LG L Bello , دو میان رده ی جدید از ال جی - تکفارس 
LG L Fino و LG L Bello , دو میان رده ی جدید از ال جی - تکفارس 

LG L Fino و LG L Bello , دو میان رده ی جدید از ال جی

محمد قویدست
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 09:34
LG L Fino و LG L Bello , دو میان رده ی جدید از ال جی - تکفارس 

پیش تر خوانده بودید که رابط کاربری جدید ال جی به میان رده های این شرکت نیز ضافه خواهد شد . حال کمپانی ال جی اعلام کرد قصد در معرفی دو میان رده ی سطح بالا در سری L خود را دارد . نام این دو گوشی میان رده L Fino و L Bello خواهد بود که در ادامه بیشتر به بررسی آن میپردازیم .

همانطور که گفتبم کمپانی ال جی قصد در معرفی دو میان رده ی  سری L خود را دارد که بنا بر گفته های خود ال جی نسخه ی ۳G این دو گوشی توسط کمپانی کره ای ال جی در IFA آینده در شهر برلین به نمایش گذاشته خواهند شد .

بنابر سیاست ها و استراتژی های جدید این شرکت هر دوی این دستگاه به اندروید ۴.۴.۲ کیت کت مجهز اند و با طراحی جدید ال جی و رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی UX به بازار خواهند آمد .

تلفن LG L Bello را میتوان برادر بزرگ Fino دانست . با صفحه نامیشی بزرگتر در اندازه ی ۵ اینچ در رزولوشن  ۸۵۴ x 480 پیکسل و CPU چهار هسته ای۱.۳ گیگاهرتز و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه . از نوع تراشه و دوربین جلوی دستگاه خبری در دسترس نیست و تنها اطلاعات بیشتری که ال جی منتشر کرده است فضای داخلی ۸ گیگابایت و امکان استفاده از میکرو اس دی کارت میباشد .

gsmarena_003

حال میرسیم به Fino ی کوچک . در واقع میتوان گفت فقط در سایز کوچکتر ! CPU 1.3 Ghz چهار هسته ای وهمان دوربین بکار رفته در ال جی L Bello صفحه نمایش با سایز ۴.۵ اینچ , یک گیگابایت رم به همراه ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و همچنین امکان ارتقا حافظه از طریق نصب کارت حافظه ی میکرو اس دی پشتیبانی از HSPA+ و یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی از جمله مشخصات ال جی L Fino میباشد .

gsmarena_002

هر دوی این گوشی ها ابتدا در آمریکای شمالی سپس اروپا و آسیا عرضع میشوند وبه  زودی بازار خواهند آمد و قیمت این دو دستگاه هنوز اعلام نشده .

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.