پتنت جدید گوگل عینکی با ظاهری معمولی تر را نشان میدهد - تکفارس 
پتنت جدید گوگل عینکی با ظاهری معمولی تر را نشان میدهد - تکفارس 

پتنت جدید گوگل عینکی با ظاهری معمولی تر را نشان میدهد

محمد قویدست
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 09:13
پتنت جدید گوگل عینکی با ظاهری معمولی تر را نشان میدهد - تکفارس 

با گوگل گلس یا همان عینک هوشمند گوگل آشنایی دارید . عینکی با ظاهری عجیب و غریب که مسلما افرادی را در خیابان نخواهید دید که همچین ابزاری را بر روی چشم هایشان گذاشته باشند! گوگل هم این را میداند و اکنون پتنتی از عینک جدید احتمالی این شرکت منتشر شده است .

عینک هوشمند گوگل با تمامی امکاناتِ خوبش تنها از این نظر شبیه عینک است که بر روی چشم های شما قرار میگیرد . استفاده از عینکی که شمارا شبیه فضانوردان میکند در خیابان ها جلوه ی مطلوبی ندارد . اما در پتنت های جدید منتشر شده شاهد این موضوع هستیم که نسل های آیندهی عینک گوگل ساده تر و به عینک های معمولی شبیه تر میشوند .

شاید در آینده ای نه چندان دور انقدر این عینک ها پیشرفت کنند که دیگر قادر به تشخیص عینک هوشمند از یک عینک معمولی نباشیم . با مشاهده ی این اسناد میتوان دریافت که گوگل قصد دارد  تمامی امکانات عینک فعلی خود را در فریم یک عینک معمولی قرار دهد .

515

حدس ما تنها بر این اساس است که این سند به نام یکی از مهندسان اصلی پروژه ی گوگل گلس مایکل هنریش به ثبت رسیده که بسیاری از ابداعات و اختراعات در پروژه ی عینک هوشمند گوگل نیز به نام همین شخص است .

613

البته هنوز برای قطعی شمردن این طراحی کمی زود است . با توجه به این نکته که گوگل اعلام کرده قصد دارد طراحی جدیدی در پروژه ی عینک هوشمند خود اعمال کند کا تا سال ۲۰۱۵ شاهد آن خواهیم بود .

 

منبع: CultOfAndroid

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.