کمپانی اچ تی سی از تلفن هوشمند HTC M8 ویندوزفونی رونمایی کرد - تکفارس 
کمپانی اچ تی سی از تلفن هوشمند HTC M8 ویندوزفونی رونمایی کرد - تکفارس 

کمپانی اچ تی سی از تلفن هوشمند HTC M8 ویندوزفونی رونمایی کرد

حسین توحیدلو
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - 22:21
کمپانی اچ تی سی از تلفن هوشمند HTC M8 ویندوزفونی رونمایی کرد - تکفارس 

کمپانی دوست داشتنی HTC مدتی پیش تصاویری از اسمارت فون جدیدی را در فضای مجازی منتشر می کرد ولی هیچ نامی از این اسمارت فون در هیچ جا پیدا نمی شد. همه آن ها نشان از آن بود که این مپانی قصد دارد بزودی از اسمارت فون جدیدی رونمایی کند. بالاخره وقت آن رسید و امروز کمپانی HTC از اسمارت فون یا تلفن هوشمند HTC M8 به صورت رسمی در طی مراسمی از آن رونمایی کرد. هم اکنون سه سیستم اندروید، ای او اس، ویندوزفون در بازار محبوبیت بیشتری دارند و اچ تی سی دیگر به سراغ اندروید نرفت و اسمارت فون HTC M8 سیستم عامل ویندوزفون دارد.

اسمارت فون HTC M8 هم اکنون با دو سیستم عامل مختلف، یکی اندروید و یکی ویندوزفون وجود دارد و هیچ تفاوتی از هیچ نظری (سخت افزاری و طراحی) با سیستم عامل اندروید این تلفن هوشمند ندارد. اما برای اینکه شما کاربران عزیز تک فارس اطلاعاتتان از این اسمارت فون ویندوزفونی بالا رود به بررسی طراحی و سخت افزار HTC M8 ویندوفونی می پردازیم.

اسمارت فون HTC M8 دارای صفحه نمایش ۵.۰ اینچی از نوع OLED می باشد که دقت صفحه نمایش یا رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل که معروف به Full HD است. رم این دستگاه هوشمند ۲ گیگابایت است که برای سیستم عامل سبک ویندوز بسیار بالاست و به راحتی میتوانید همزمان از چندین برنامه استفاده کنید. دوربین پشتی این دستگاه دقیقا با دوربین سیستم عامل اندرویدی اسمارت فون HTC M8 برابر است. حافظه داخلی اکثرا تلفن های هوشمند رده بالا نیز ۳۲ گیگ است که با کارت حافظه ای میتوان این حافظه را به ۱۲۵ گیگ ارتقا داد. تنها تفاوت سیستم عامل اندروید و ویندوفونی تلفن همراه HTC M8 این است که در سیستم عامل ویندوز، برچسب و یا لوگوی Windowsphone پایین تر از لوگوی HTC در قاب پشتی این دستگاه است. همچنین این دستگاه از باتری ۲,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند است که میتواند به آسانی این اسمارت فون را چند روز روشن نگه دارد. 

لازم است بگوییم که اسمارت فون HTC M8  از نسخه ۸.۱ ویندوز بهره مند است. نظر خود را درمورد این اسمارت فون ویندوزفونی با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.