سرانجام از Xperia M2 Aqua رونمایی شد - تکفارس 
سرانجام از Xperia M2 Aqua رونمایی شد - تکفارس 

سرانجام از Xperia M2 Aqua رونمایی شد

حسین توحیدلو
۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - 18:04
سرانجام از Xperia M2 Aqua رونمایی شد - تکفارس 

کمپانی بزرگ و نامدار سونی سرانجام از اسمارت فون Xperia M2 Aqua به صورت رسمی رونمایی کرد. همان گونه که میدانید کمپانی سونی اولین کمپانی ای بود که توانست فناوری اسمارت فون ضد آب را به اجرا در بیاورد و بتواند به عنوان یک ایده، در اسمارت فون های بعدی نیز این عمل را اجرا کند. پس از آن کمپانی های دیگری مانند سامسونگ اسمارت فون Galaxy S5 را رونمایی کرد که ضد آب است.

اما طبق اظهارات کمپانی سونی، اسمارت فون Xperia M2 Aqua بهترین اسمارت فون ضد آبی است که تاکنون ساخته شده است. اسمارت فون Xperia M2 Aqua به نقل سونی یکی از برترین ها خواهد بود که کاربران میتوانند در روز زیر نور آفتاب و در شب به راحتی و بدون اذیت چشم از Xperia M2 Aquaاستفاده کنند. کمپانی نامدار و بزرگ سونی تایید کرد که اسمارت فون Xperia M2 Aqua دارای  یک پردازنده چهارهسته‌ ای قدرتمند Qualcomm Snapdragon 400 با سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی با قابلیت ۴G LTE است که میتواند به راحتی سنگین ترین برنامه ها و بازی ها را اجرا کند. فناوری  ۴G LTE نیز سرعت بی نظیری را در دستگاه ایجاد می کند. این قابلیت به کاربران این اسمارت فون اجازه می دهد در کنار اجرای چندین برنامه ها،  به مشاهده فیلم ها با کیفیت بالایی بپردازید. این اسمرات در کنار پردازنده بسیرا قدرتمند خود، دارای باتری ۲۳۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است که به راحتی میتواند اسمارت فون Xperia M2 Aqua را در هنگامی که در حال کار کردن با آن هستید، یک روز روشن بماند.

اما دوربین اسمارت فون Xperia M2 Aqua واقعا کیفیت بالایی دارد. این اسمارت فون یا تلفن هوشمند سونی مجهز به دوربینی ۸ مگاپیکسلی است که در کنار آن از فناوری حسگر عکس Exmor RSاستفاده شده است و با آن میتوانید  تصاویر HDR  بگیرید. علاوه بر اینها دکمه شاتر به افزایش کیفیت تصویر برداری اسمارت فون شما کمک می کند و میتوانید با این اسمارت فون حتی در زیر آب نیز تصاویر خارق العاده ای بگیرید و از آنها لذت ببرید. سونی از قابلیت جدیدی با نام Social Live استفاده کرده که میتوانید هر جایی که باشید تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به اشترام بگذارید. Timeshift burst نیز این اجازه را به کاربر می دهد که در هر ۲ ثانیه نزدیک ۳۱ تصویر پشت سر هم بگیرد تا سوژه مد نظر شما کاملا در تصاویر دیده شود.

sony_xperia_m2_aqua_official_blog.jpg

یکی از مهم ترین بخش های یک تلفن هوشمند صفحه نمایش آن است. خوشبختانه کمپانی سونی مهارت خود را قبلا در ساخت اسمارت فون های قبلی خود اثبات کرده بود.  صفحه‌ نمایش تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua نزدیک ۴٫۸ اینچ می باشد که به صورت qHD است. یکی از بهترین مزایای این اسمارت فون سونی علاوه برا آن همه فناوری و نوآوری، صفحه نمایش کم نظیر آن است که بسیار بسیار با کیفیت است.

تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua  در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. کمپانی سونی پس از رونمایی از این گوشی اعلام کرد که این تلفن هوشمند در پاییز امسال به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد. 

نظر خود را درباره اسمارت فون Xperia M2 Aqua با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.