آیفون ۶ و استفاده از ا گیگابایت حافظه ی RAM ؟ - تکفارس 
آیفون ۶ و استفاده از ا گیگابایت حافظه ی RAM ؟ - تکفارس 

آیفون ۶ و استفاده از ا گیگابایت حافظه ی RAM ؟

محمد قویدست
۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - 08:38
آیفون ۶ و استفاده از ا گیگابایت حافظه ی RAM ؟ - تکفارس 

روز  به  روز به سپتامبر نزدیک میشویم و هیچ بحثی داغ تر از پرچم دار جدید اپل در زمینه ی تلفن همراه نیست . چه این دستگاه بهترین باشد چه آنرا بهترین بنامند باز هم نمیتوان هیجان معرفی این محصول را نادیده گرفت .

موضوعی که در چند ساعت اخیر بسیار در فضای مجازی شایع شده است معرفی این گوشی با رم یک گیگابایتی است . یعنی ارتقای حافظه ی رمِ نسبت به آیفون نسل پیش .

این شایعه توسط geekbar که یک بلاگ چینی است منتشر شده و با توجه به سابقه ی خوب geekbar در حوضه ی افشای طلاعات سخت افزاری محصولات اپل , درصد صحت این ادعا بالا میرود .

sina

در یکی از مقالات منتشر شده در این بلاگ که در تصویر بالا ملاحظه میفرمایید به وضوح اطلاع میدهد که آیفون بعدی قرار نیست حافظه ی رمِ نسل گذشته را داشته باشد و در برابر با پرچم دار سابق اپل یک حافظه ی رم ارتقا یافته خواهد داشت .

با اینهمه با اطمینان نمیتوان گفت که این مشخصات متعلق به آیفون ۶ است زیرا رقیبان اندرویدی و بعضا ویندوزفونی این کمپانی پرچم دارانی با رم ۲ گیگابایت و حتی ۳ گیگابایت را به میدان نبرد فرستاده اند . حال باید منتظر اخبار و شایعات بیشتر ماند تا ببینیم برای این چالش و جنگ سخت افزاری اپل چه مهره ای را بر روی صفحه میفرستد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.