مشکلات جدید بعد از آپدیت ماه آگوست ویندوز ۸ | از سیستم خود پاک کنید - تکفارس 
مشکلات جدید بعد از آپدیت ماه آگوست ویندوز ۸ | از سیستم خود پاک کنید - تکفارس 

مشکلات جدید بعد از آپدیت ماه آگوست ویندوز ۸ | از سیستم خود پاک کنید

حسین توحیدلو
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - 18:21
مشکلات جدید بعد از آپدیت ماه آگوست ویندوز ۸ | از سیستم خود پاک کنید - تکفارس 

متاسفانه خبر ناراحت کننده ای برای طرفداران ونیدوز ۸ و برای کسانی که هر چه سریعتر آپدیت ماه های جدید را بر روی ویندوز ۸ خود نصب می کنند. همانطور که میدانید هر ماه آپدیت جدیدی از سوی مایکروسافت برای تمامی ویندوز ها منتشر می شود که به تازگی در آپدیت ماه آگوست مشکلی وجود داشت و بخاطر آن مایکروسافت سریع این آپدیت را از سرور خود پاک کرد و به تمامی کاربران پیشنهاد می کند که این آپدیت را از روی سیستم های خود حذف کنند.

طبق بیانیه ای که شرکت نامدار مایکروسافت در وبسایت خود منتشر کرده است، این دومین آپدیت بزرگ ویندوز ۸ به شمار می رفت. متاسفانه بنا به دلایلی این آپدیت مشکلات جدیدی به شماره های:

◦ KB2982791
◦ KB2970228
◦ KB2975719
◦ KB2975331

در ویندوز کاربران ایجاد کرده است. فعلا مایکروسافت چیزی در این باره جز اینکه این آپدیت را از ویندوز خود پاک کنید، نگفته است! مشکلاتی که پس از آپدیت کردن سیستم برای کاربران ایجاد شده است اینگونه است. مشکل این است که هنگامی که پوشه فونت های سیستم را باز می کنید با ارور active session مواجه خواهید شد. دومین مشکل گزارش شده نیز این می باشد که  سیستم رندر صحیح فونت ها را نمایش نمی دهد. سومین مشکل هم که یکی از بیشترین و آزارترین مشکلاتی است که توسط کاربران گزارش شده و آن هم کرش شدن ویندوز در هنگام استفاده از آن است.

http://www.winbeta.org/sites/default/files/windows81startscreen78_2.jpg

البته جای نگرانی نیست و شما باید این آپدیت ها را از ویندوز خود پاک کنید و سیستم شما دوباره به حالت قبل خود بازگردد. پس از اینکار باید منتظر باشیم تا آپدیت دیگری از سوی مایکروسافت منتشر شود تا در آن آپدیت این مشکلات رفع شوند.

شما چطور؟ آیا ویندوز خود را آپدیت کردید؟ با چه ارورهایی مواجه شدید؟ حتما با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.