ماه بعد منتظر نسخه Preview ویندوز ۹ باشیم؟ - تکفارس 
ماه بعد منتظر نسخه Preview ویندوز ۹ باشیم؟ - تکفارس 

ماه بعد منتظر نسخه Preview ویندوز ۹ باشیم؟

حسین توحیدلو
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - 18:21
ماه بعد منتظر نسخه Preview ویندوز ۹ باشیم؟ - تکفارس 

کمپانی بزرگ و بسیار پرطرفدار مایکروسافت یکی از بهترین کمپانی های نسل حاضر می باشد که در حال ساخت ویندوز است. امروزه اکثرا کاربران کامیپوترهای شخصی از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند و برای آن نیز دلایلی بسیار  ۹مخوبی دارند. راحتی و گسترده بودن این سیستم عامل باعث شده محبوبترین سیستم عامل حاضر شود. اما هر کمپانی میتواند در زمینه ای موفق شود که مشکلات نسخه های قبلی خود را درست کند. پس از ساخت و عرضه ویندوز ۸ بسیاری از کاربران از این ویندوز خوششان نیومد و بازخورد هایی از طرف کاربران شکل گرفت. اعتراض های متعددی به مایکروسافت صورت گرفت و همه آنها نشان از نارضایتی کاربران است.

پس از آن مایکروسافت یک سری تغییرات کوچکی در ویندوز ۸ انجام داد و ویندوزی به اسم ۸.۱ منتشر کرد ولی باز هم نتوانست موفقیتی مانند ویندوز ۷ را بدست بیارد. به تازگی وبسایت ZDNet در سایت خود نوشته است که ماه بعد نسخه پیش نمایش یا همان Preview ویندوز ۹ در دسترس قرار خواهد گرفت. این سایت ادعا می کند هیچ محدودیتی برای دانلود این نسخه از طرف مایکروسافت رد نظر گرفته نشده است و کسی میتواند آن را دانلود کند.

هنوز هیچ تصویری از محیط ویندوز ۹ منتشر نشده است و تمامی تصاویری که در فضای مجازی دیده می شود همگی فیک یا تقلبی هستند. مایکروسافت ادعا می کند که در ویندوز ۹ منو استارت زیبایی قرار داده ایم که قصد داریم که این منو را در ویندوز ۸ و ویندوز ۸.۱ با انتشار یک آپدیت قرار بدیم ولی هم اکنون بر روی نسخه ویندوز ۹ کار می کنیم و فعلا قصد نداریم آپدیت بزرگی برای ویندوز ۸ . ۸.۱ منتشر کنیم.

همه ما میدانیم کمپانی نامدار مایکروسافت قصد ندارد فروش تلخ ویندوز های ۸ و ۸.۱ را دوباره رقم بزند و تلاش خواهد کرد که ویندوز ۹ بتواند رقیب و جایگزین خوبی برای ویندوز ۷ باشد و بتواند فروش بهتری از ویندوز ۸ و همچنین ویندوز ۷ داشته باشد. باید تا ماه دیگر صبر کنیم تا نسخه Preview ویندوز ۹ در دسترس عموم قرار گیرد.

نظر خود را حتما با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.