جزئیات تازه ای از گلکسی نوت ۴ منتشر شد - تکفارس 
جزئیات تازه ای از گلکسی نوت ۴ منتشر شد - تکفارس 

جزئیات تازه ای از گلکسی نوت ۴ منتشر شد

حسین توحیدلو
۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - 13:45
جزئیات تازه ای از گلکسی نوت ۴ منتشر شد - تکفارس 

همانطور که میدانید مدتی پیش خبری در سراسر جهان پخش شد که در آن نوشته شده بود که بزودی کمپانی بزرگ و محبوب گلکسی نوت ۴ رونمایی خواهد کرد. در اینجا میتوانید متن دقیق خبر را مشاهده کنید. به تازگی اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۴ منتشر شد که در صوتی که این اطلاعات درست باشند، تاکنون چننی اسمارت فون یا فبلتی در جهان وجود نداشته است و گلکسی نوت ۴ نتها یکی از بهترین ها بلکه صد در صد بهترین فبلت جهان خواهد بود.

کمپانی بزرگ سامسونگ قرار است در نمایشگاه محبوب و دوست داشتنی IFA 2014 از گلکسی نوت ۴ خود رونمایی خواهد کرد و هم اکنون به برگزاری این نمایشگاه نزدیک می شویم. امروز این کمپانی موفق در عرصه ساخت تکنولوژی جزئیاتی از گلکسی نوت ۴ منتشر کرد. امروز یکی از فروشگاه های بزرگ جهان یعنی فروشگاه EraFone تمامی اطلاعات گلکسی نوت ۴ بر روی خروجی سایت خود قرار داد. این فروشگاه در وبسایت خود چنین نوشته است.

گلکسی نوت ۴ دارای  یک صفحه‌ نمایش بزرگ ۵.۷ اینچی با  رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل از جنس Super AMOLE و با تراکم پیکسلی بی نظیر و فوق العاده ۵۱۵ppi است. دوربین این فبلت ۱۶ مگاپیکسل می باشد که توسط تکنولوژی لرزش گیر لیزی از تاثیر لرزش دست در هنگام عکاسی و فیلم بردای جلوگیری می کند.

samsung_galaxy_note4_eraphone_listing.jpg

در این اطلاعات نوشته شده بزودی در بازار دو مدل از گلکسی نوت ۴ برای فروش خواهند بود که یکی با  چیپست اسنپ‌ دراگون قوی ۸۰۵ چهار هسته‌ ای و دیگری  اگزینوس ۵۴۳۳ هشت هسته ای که قدرت بیشتری نسبت به مدل اولی دارد. سیستم عامل این فبلت غول و قدرتمند نیز ۴.۴.۳ کیت کت می باشد. البته هنوز این اطلاعات به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده است ولی بخاطر معتبر بودن این وبسایت میتواند درستی این اطلاعات را درک کرد.

همجنین فروشگاه EraFone قیمت این فبلت را ۸۱۰ دلار اعلام کرده است. بزودی در نمایشگاه دوست داشتنی و محبوب  IFA 2014  شاهد رونمایی این فبلت قدرمتند و غول خواهیم بود. به برگزاری نمایشگاه IFA 2014 فقط چند هفته زمان باقی مانده است و این نمایشگاه قرار است در ۵ سپتامبر شروع شود و تا ۱۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.