منتظر سومین اسمارت‌ واچ سونی باشید! - تکفارس 
منتظر سومین اسمارت‌ واچ سونی باشید! - تکفارس 

منتظر سومین اسمارت‌ واچ سونی باشید!

حسین توحیدلو
۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - 18:04
منتظر سومین اسمارت‌ واچ سونی باشید! - تکفارس 

یکی از جدیدترین تکنولوژی های سال ۲۰۱۴ ساخت اسمارت‌ واچ هاست که هم اکنون کمپانی های مختلفی در این راه قدم گذاشته اند و هر کدام سعی در این هستند که موفق تر از دیگری در عرصه ساخت اسمارت‌ واچ ظاهر شوند. چند روز خبری در سراسر فضای مجازی منتشر شد که کمپانی محبوب سامسونگ هم اکنون در حال ساخت اسمارت‌ واچی است که بتوان با آن مکالمه کرد. (هم اکنون اسمارت‌ واچ توانایی مکالمه ندارند و نمیتوانید با آن مکالمه کنید) نبود شیار سیم کارت در همه اسمارت‌ واچ ها فکر کمپانی سامسونگ را به این انداخت که اسمارت‌ واچی طراحی کند که قابلیت مکالمه را داشته باشد.

امروز وبسایت معتبر خارجی Digi-Wo خبر خوشحال کننده ای برای طرفداران اسمارت‌ واچ ها به خصوص اسمارت‌ واچ های کمپانی سونی منتشر کرد. وبسایت  Digi-Wo  اعلام کرد که سونی در قصد دارد در نمایشگاه بزرگ IFA 2014 از اسمارت واچ سوم خود رونمایی کند. متاسفانه اطلاعات زیادی از سومین اسمارت‌ واچ سونی منتشر نشده است ولی به نظر می رسد که این اسمارت‌ واچ سیستم عاملش اندروید نیست و سیستم عامل دیگری دارد.

سونی مدتی پیش اعلام کرد که سیستم عامل سومین اسمارت‌ واچ با سیستم عامل دومین اسمارت‌ واچ خود فرق می کند و اندروید نیست و سیستم عامل مخصوص به خود خواهد داشت. همچنین این کمپانی اعلام کرد که این اسمارت‌ واچ با اسمارت‌ واچ شماره دوم خود تفاوت های زیادی خواهد داشت.

http://images.mobilenapps.com/data/images/full/6325/sony-smartwatch-2.png?w=500

به برگزاری نمایشگاه IFA 2014 فقط چند هفته زمان باقی مانده است و این نمایشگاه قرار است در ۵ سپتامبر شروع شود و تا ۱۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت در پایان نیز باید منتظر بمانیم تا کمپانی سونی از سومین اسمارت‌ واچ خود رونمایی کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.