اسمارت فون اکسپریا Z3 در نمایشگاه IFA 2014 معرفی خواهد شد - تکفارس 
اسمارت فون اکسپریا Z3 در نمایشگاه IFA 2014 معرفی خواهد شد - تکفارس 

اسمارت فون اکسپریا Z3 در نمایشگاه IFA 2014 معرفی خواهد شد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - 18:20
اسمارت فون اکسپریا Z3 در نمایشگاه IFA 2014 معرفی خواهد شد - تکفارس 

یکی از محبوبترین اسمارت فون های موجود در بازار اسمارت فون های سری اکسپریا  هستند که توسط شرکت سونی ساخته می شود. آخرین اکسپریا که با شماره ۲ توسط سونی معرفی شد با امکاناتی فوق العاده وارد بازار شد و توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. در پی معرفی Galaxy S5 شرکت سونی نیز به فکر معرفی اکسپریا Z3 افتاد که طبق شایعاتی که در اینترنت پیدا می شود،… احتمالا اسمارت فون اکسپریا Z3 در نمایشگاه IFA 2014 که یکی از محبوبترین نمایشگاه های تکنولوژی است، معرفی شود.

خبر از اینجا منتشر شد که شرکت بزرگی سونی یک دعوت نامه ای به برگزار کنندگان نمایشگاه IFA 2014 ارسال کرده است که این دعوت نامه لیک (لو) شد. در زیر میتوانید تصویری از این دعوت نامه را مشاهده کنید.

http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2014/08/sony-ifa-2014.jpg

ePrice  از این دعوت نامه تصویری گرفته و سراسر اینترنت پخش کرده است. در این تصویر همانطور که مشاهده می کنید در این تصویر: اسمارت فون اکسپریا Z3، یک تلوزیون، یک لنز دوربین اسمارت‌ فون قابل اتصال به دوربین های تلفن های همراه و یک تبلت قرار دارند و قرار است همگی در کنفرانس کمپانی بزرگ سونی نمایشگاه IFA 2014 معرفی و رونمایی شوند.

همانطور که در تصویر نوشته شده کنفرانس شرکت سونی قرار است در چهارشبنه ۳ سپتامبر در ساعت ۱۶:۱۵ برگزار شود و این درحالی است که کمپانی همیشه رقیب سامسونگ نیز در ۳ سپتامبر قصدد معرفی از محصولات خود را دارد.

به برگزاری نمایشگاه IFA 2014 فقط چند هفته زمان باقی مانده است و این نمایشگاه قرار است در ۵ سپتامبر شروع شود و تا ۱۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت. باید تا ۳ ستپامبر منتظر باشیم تا شاهد معرفی اسمارت فون اکسپریا Z3 و وسایل دیگر از سوی شرکت سونی باشیم.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.