سامسونگ از ساعت کاملا هوشمندی رونمایی خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ از ساعت کاملا هوشمندی رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ از ساعت کاملا هوشمندی رونمایی خواهد کرد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - 13:24
سامسونگ از ساعت کاملا هوشمندی رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

همه شما میدانید که در سال ۲۰۱۴ بیشتر کمپانی ها به سراغ ساخت ساعت های هوشمند رفته اند و هر کمپانی ای قصد دارد در این راه موفق شود. بدون شک کمپانی سامسونگ یکی از بهترین کمپانی های سازنده تلفن همراه جهان، علاقه زیادی دارد تا در هر زمینه از تکنولوژی موفقیتی کسب کند… تا کنون ساعت های هوشمند زیادی توسط کمپانی های دیگری مانند سونی ساخته و وارد بازار شده است ولی هیچ کدام از این ساعت ها نتوانسته اند جای تلفن همراه را پر کنند. اما شرکت سامسونگ قصد دارد ساعتی را وارد بازار کند که شما دیگر نیازی به داشتن تلفن همراه نباشید و با این ساعت بتوانید مکالمه کنید. طبق آخرین اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، سامسونگ در نمایشگاه بزرگ IFA 2014 قصد دارد این ساعت به صورت رسمی رونمایی کند. سامسونگ نام این ساعت را Galaxy Gear Solo اعلام کرده است. هنوز سیستم عامل ساعت Galaxy Gear Solo اعلام نشده است ولی این کمپانی قول داده است که در این ساعت هوشمند شیار سیم کارت قرار داده شده و شما میتوانید به راحتی با این ساعت به گفتگو بپردازید و بدون یک تلفن همراه صحبت کنید.

البته این اولین ساعت هوشمندی نیست که سامسونگ ساخته است و قبلا شاهد ساعت های هوشمندی با اسم های Gear 2 بودیم. اما این ساعت های هوشمند نیز مانند تمامی ساعت های هوشمند قبلی شیار سیم کارت ندارند و نمیتوان با آن ها صحبت کرد.

http://cdn.cultofandroid.com/wp-content/uploads/2014/01/galaxy_gear_watchface-100056286-orig-940x626.jpg

به برگزاری نمایشگاه IFA 2014 فقط چند هفته زمان باقی مانده است و این نمایشگاه قرار است در ۵ سپتامبر شروع شود و تا ۱۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این ساعت هوشمند Galaxy Gear Solo مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.