پرده برداری apple از ios 8 - تکفارس 
پرده برداری apple از ios 8 - تکفارس 

پرده برداری apple از ios 8

iiparsian
۸ مرداد ۱۳۹۳ - 15:35
پرده برداری apple از ios 8 - تکفارس 

اپل در ۲ ژوئن از ios 8 پرده برداری کرد ، بزرگترین راه اندازی از فروشگاه app که به کاربران ویژگی های باورد نکردنی میدهد و همچنین برای توسعه دهنگان ابزاری برای ایجاد برنامه های شگفت انگیز میباشد ، همچنین این برنامه ساده تر و سریعتر نسبت به گذشته میباشد و… همچنین از گذاشتن عکس و فیلم در icloud شما لذت خواهید برد برنامه بهداشت کاملا جدید است که به شما یک دید کلی ، واضح و روشن از داده های سلامت و تناسب اندام شما میدهد . در iOS 8 همچنین شامل پیش بینی تایپ کردن شما برای صفحه کلید QuickType اپل . یه اشتراک گذاری خانوادگی، ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن و خرید، عکس ها و تقویم در همان خانه. و در iCloud درایو شما میتوانید تمامی فایل ها را ذخیره کنید و از آنها در هر جا که خواستید استفاده کنید.

در ios 8 در قسمت icloud شما میتوانید تمامی عکس ها ، فیلم ها و … خود را ذخیره کنید و در هر زمان که میخواهید میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید همچنین شما میتوانید با برنامه های ویرایشگر قدرتمند به سرعت رنگ و نور عکس ها را تنظیم کنید و یا با برنامه های منحصر به فرد برای دستکاری های تنظیمات عکس و یا فیلم اقدام نمایید و سپس icloud خودکار آنها را به روز رسانی کرده و ذخیره میکند.

در گفتگو ها همه جانبه ارتباط توانمندی را ایجاد میکند و به شما اجازه میدهد تا صدای خود را به اشتراک بگزارید در گروه و میتوانید مشخص کنید که چه کسی تمامی اطلاعات شما را در گروه بخواند و چه کسی خیر و شما میتوانید به راحتی با چند دکمه افراد را از گروه اخراج ویا دعوت نمایید.

برنامه بهداشتی جدید تمامی اطلاعات شما ( تناسب اندام ) نسخه برداری میکند و در یک مکان ، کامل به شما ارائه میدهد.این برنامه به شما راه کارهایی میدهد بر فرض مثال برنامه خواب و تغذییه شما را متناسب با ورزش شما هماهنگ میکند و در این راه اگر شما دلتان بخواهد از برنامه های مختلفی کمک میگیرد.

در ios 8 در قسمت itunes امکاناتی اضافه شده برای خانواده ها ، کودکانی که میخواهند از itunes برنامه دانلود کنند و یا از ibooks کتابی بخرند و مقاله ای دانلود کنند نیاز به اجازه پدر و یا مادر خود دارند این برنامه به اشتراک گذاری خانوادگی معروف شده است که میتوان تا شش عضو به آنها اضافه نمود که هر یک با apple id مخصوص به خود وارد این گروه میشوند.

با icloud درایو ، میتوانید اسناد و مدارک خود را با خیال آسوده ذخیره سازی کنید و بعد از ذخیره سازی این اسناد قابل دسترسی در تمامی سیستم های مربوط به شما قابل دسترسی هست مثلا برو روی pc و یا mac شما، در ios 8 تمامی برنامه ها و سیستم ها ارتباطی باور نکردنی با هم دارند که نسبت به گذاشته بسیار امن شده اند به طوری که میتوان گفت هیچ خطری آنها را تهدید نمیکند.

پیشنهادات گسترش و امنیت در ios 8 بهبود یافته است و سطح امنیت بسیار گسترده شده است و راه کار های جدیدی برا حفاظت از داده ها طراحی شده
ویژگی های اضافه شده در ios 8 عبارت است از :

⇐ پیشرفت در طرح برنامه و زیبا تر شدن آن نسبت به نسخه قبلی ، اوردن اطلاعیه های تعاملی ، دسترسی سریع به اطلاعات تماس های کلیدی ، توانایی به سرعت عقب و جلو بردن سوئیچ بین صندوق و پیشنویس در ایمیل

⇐ قابلیت های ویژه طولانی ، نتایج فراتر از آنچه بر روی دستگاه شما میباشد از جمله مقالات ویکیپدیا و یافته ها از اخبار و نتایج از مکان های نزدیک به شما

⇐ تداوم بیشتر بین ایفون ، ایپد و مک از جمله دست به دست کردن یک فعالیت ( متن و … ) از ایفون و پایان آن فعالیت در مک همراه با کانون از تریق مسنجر

نرم افزار ios 8 بتا بلافاصله در دسترس قرار خواهد گرفت، در ios 8 به عنوان یک به روز رسانی نرم افزار رایگان برای ی فون ۴S، آی فون ۵، آی فون ۵C، آی فون ۵S، آی پاد لمسی نسل ۵ و همچنین icloud در پاییز در دسترس خواهد بود با ۵GH فضای رایگان و همچنین برخی از ویژگی های ممکن است در مناطق به طور کامل و یا تمام زبان ها در دسترس باشد.

اپل منجر به انقلاب موسیقی دیجیتال با آی پاد شد و itunes فروشگاه انلاین اپل انقلابی در فروش APP ها ابداع کرد.

ترجمه اختصاصی از تیم iiparsian برای شما دوستان عزیز

با تشکر از این که همراه ما بودین

© www.iiparsian.ir

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.