اپل ۲ iOS 8 beta را در دسترس توسعه دهندگان قرار داد - تکفارس 
اپل ۲ iOS 8 beta را در دسترس توسعه دهندگان قرار داد - تکفارس 

اپل ۲ iOS 8 beta را در دسترس توسعه دهندگان قرار داد

saeedeh_cj
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - 13:56
images

شرکت اپل بالاخره و پس از گذشت حدود دو هفته از ارائه نسخه Beta 1 ی iOS که نسخه های قبلی iOS 8 را اصلاح کرده بود و تعداد زیادی ویژگی های جدید نیز به آن اضافه شده بود امروز نسخه iOS 8 beta 2 را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزارهای اپل قرار داد.

تغییرات و اصلاحاتی که در این ورژن جدید اعمال شده قابل توجه است که از بین آنها می توان به بهبود اساسی روشنایی Slider اشاره کرد که به طور قابل توجهی روشنتر شده است ، همچنین خریدهای شما در App Store در این آپدیت جدید بر اساس تاریخ خرید شما مجددا دسته بندی خواهند شد.

تعداد زیادی از کاربران نسخه iOS 8 از قفل کردن های مکرر هنگامی که کیبورد های third party(شخص سوم) را  به سیستم تایپ گوشی اضافه می کردند شکایت داشتند که در این آپدیت جدید این مشکل نیز رفع شده است.

gsmarena_001

اصلاحات زیاد دیگری نیز در ویژگی های نرم افزارهای HealthKit و Handsoff بین iOS 8 Beta 2 و Yosemite Beta 2 اعمال شده است و همچنین بالاخره می توانید از استفاده از سیستم کیبورد تایپ سریع اپل بر روی آیپد خود نیز لذت ببرید و سرانجام پادکست اپل در نسخه iOS 8 Beta 2  از پیش روی آن نصب شده است و می توانید همانند اپلیکیشن iBooks  که بر روی نسخه Beta 1  از پیش نصب شده بود از آن استفاده کنید.

تنظیمات جدیدی نیز در iOS 8 Beta 2 مانند نشان دهنده مصرف باتری هر اپلیکیشن به صورت جدا ، غیر فعال کردن اعلان ها و فعال کردن سیستم iCloud برای اشتراک گذاری عکسها اکنون در دسترس علاقه مندان به گوشی های اپل قرار گرفته است.

راههای زیادی برای نصب iOS Beta 2  وجود دارد که البته لازم به ذکر است که گزارشاتی مبنی بر وجود خطاها و مشکلاتی هنگام نصب iOS beta 2 در سایت های مختلف گزارش شده است که اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که اطلاعات مهمی در گوشی خود دارید و ترس از دست رفتن آنها وجود دارد بهتر است تا پاییز صبر کنید تا این آپدیت به صورت رسمی در دسترس همگان قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.