سامسونگ سوپرتبلت نابود کننده آیپد را معرفی می کند! - تکفارس 
سامسونگ سوپرتبلت نابود کننده آیپد را معرفی می کند! - تکفارس 

سامسونگ سوپرتبلت نابود کننده آیپد را معرفی می کند!

saeedeh_cj
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - 19:18
galaxy-tab-S

شرکت سامسونگ هیچ ابایی از تولید و عرضه یک یا دو تبلت جدید به بازار ندارد اما شرکت سامسونگ این بار مدعی شده است که این غول کره ای و پرچم دار جدید تبلت های سامسونگ از آیپد تولیدی شرکت اپل بهتر است.

همواره جنگ سختی بین کمپانی های بزرگ تولید کننده تبلت برای برتری جستن بر شرکت دیگر وجود داشته است این در حالی است که هدف شرکت سامسونگ تولید تبلت هایی با تنوع زیاد است که هر مشتری را ترغیب به خرید یکی از آنها کند.

عصر امروز ، شرکت سامسونگ آخرین محصول خودش را که سامسونگ گلکسی Tab S نام گرفته و دارای ویژگی های مبهوت کننده است به بازار معرفی کرد که می تواند برای ipad air مشکل ساز تلقی شود.

این تبلت جدید سامسونگ با نام Samsung Galaxy Tab S در دو اندازه ۱۰.۵ اینچی و ۸.۴ اینچی به بازار عرضه خواهد شد که می توان از صفحه نمایش قدرتمند آن به عنوان سلاحی بر علیه ipad air نامبرد چون واقعا خیره کننده بوده و دارای صفحه نمایش Super AMOLED  بوده با کنتراست و رنگ های بیشتر و زاویه دید فوق العاده نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار که این تبلت را در بین اولین انتخابهای خریداران تبلت قرار خواهد داد.

galaxy-tab-S

همچنین این تبلت جدید دارای تکنولوژی جدید تنظیم رنگ و نور در محیط های مختلف است بنابراین می توان انتظار داشت که این تبلت دارای حروف بزرگتر و خواناتری نسبت به نسخه های قبلی تبلت های سامسونگ نیز باشد.

رزولوشن هر دو مدل جدید این تبلت واقعا خارق العاده است ، این تبلت دارای رزولوشن ۲,۶۶۰ در ۱,۶۰۰ است که قدرت کنتراست را ۱۰۰.۰۰۰ برابر بیشتر می کند که این به معنی کیفیت نصویر به نسبت ۱۰۰ برابر بهتر از یک صفحه نمایش LCD استاندارد است.

تبلت Galaxy Tab S از نظر ضخامت نیز سعی کرده با آیپد رقابت کند و ضخامت تبلت جدیدش را به ۶.۶mm رسانده است که برابر است با ضخامت ۵ کارت اعتباری که روی هم قرار گرفته باشد و این قطعا برای بخشی که روی کاهش ضخامت ipad Air  وقت گذاشته بودند ناخوشایند است.

همچنین این تبلت ۱۰.۵ اینچی تنها ۴۶۵ گرم وزن داشته و مدل ۸.۴ اینچی آن نیز ۲۹۴ گرم وزن دارد، از جزئیات بیشتر این تبلت می توان به پردازنده ۱.۹GHz Exynos 5 آن و ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی و  آخرین نسخه اندروید کیت کت اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.