اطلاعات جدید گوشی Samsung Galaxy Note 4 - تکفارس 
اطلاعات جدید گوشی Samsung Galaxy Note 4 - تکفارس 

اطلاعات جدید گوشی Samsung Galaxy Note 4

saeedeh_cj
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - 12:10
اطلاعات جدید گوشی Samsung Galaxy Note 4 - تکفارس 

اگر شما نیز از آن دسته طرفداران سری گوشی های نوت سامسونگ این فبلت های گلکسی با اینچ بالا هستید ، به تازگی اخبار جدیدی از این فبلت انتشار پیدا کرده است.

Samsung Galaxy Note 4 که تاکنون خبری از آن به بیرون درز نکرده بود امروز اخبار جدیدی از آن به بیرون انتشار پیدا کرد و بلافاصله هم تأیید شد ، اگرچه هنوز هم سه ماه تا زمان معرفی رسمی این گوشی مانده است.

اخیرا یکی از گوشی های شرکت سامسونگ با کد SM-N910A از طریق کشتی برای تست و ارزیابی تکمیلی وارد کشور هند شد، که امروز مشخص شد که این گوشی همان گلکسی نوت ۴ است که هنوز حتی معرفی هم نشده است. در گذشته زمانی که گلکسی نوت ۳ وارد برای این ارزیابی وارد هند شده بود کد SM-N900 را به آن اختصاص داده بودند و همین کد گذاری قبلی باعث رمز گشایی گوشی گلکسی نوت ۴ شد. حرف A هم که در این کد گذاری موجود است مربوط به اطلاعات شرکت AT&T است.

gsmarena_001

همینطور که در لیست مشاهده می کنید این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی ۵.۷ اینچی خواهد بود. این می تواند تأییدیه ای بر شایعه قبلی که ماه گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی نوت ۴ دارای صفحه ۵.۷ اینچی QHD(۲۵۶۰×۱۴۴۰) pixel باشد.

بنابراین رزولوشن این گوشی تأیید شده است.

احتمال این نیز وجود دارد که گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۴ در دو ورژن به بازار عرضه شود. یکی با صفحه نمایش تخت معمولی و ورژن دیگر با صفحه خم OLED که ورژن دوم آن فقط در دسترس تعداد محدودی از فروشگاه ها قرار خواهد گرفت. اما در این لحظه هنوز مشخص نیست کدام یکی از این ورژن ها مربوط به کد N910A خواهد بود و باید همچنان منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این فبلت پرطرفدار باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.