تست باتری گوشی LG G3 - تکفارس 
تست باتری گوشی LG G3 - تکفارس 

تست باتری گوشی LG G3

saeedeh_cj
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - 16:55
LG_G3_3

گوشی قدرتمند ال جی جی ۳ اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش QHD بود که توسط اولین تولید کننده بزرگ دنیا با این حجم باتری تولید شد که بتواند از پس تأمین انرژی این صفحه نمایش برآید.

شرکت ال جی یک باتری باقدرت ۳۰۰۰mAh را درون این گوشی تعبیه کرده است که از طرفی از آن توقع می رود که بسیار قدرتمند عمل کند ولی هنوز کاملا واضح نیست که آیا می شود از این گوشی به عنوان سلطان عمر باتری یاد کرد یا نه و هنوز برای این قضاوت کمی زود است.

gsmarena_001

گوشی ال جی جی ۳ با پردازنده Qualcomm MS M8975 snapdragon 801 با چهار هسته ۲.۵ گیگاهرتزی ۴۰۰ درکنار پردازنده گرافیکی Adreno 330 کار می کند ، به وضوح می تواند گفت که تاحالا هیچ گوشی موبایلی با صفحه نمایش ۲۵۶۰×۴۴۰۰ با  تکرار پردازنده ای مثل Snapdragon وارد بازار نشده بود.

در ابتدا تست باتری در هنگام مکالمه را خدمت شما ارائه می کنیم که گوشی ال جی جی ۳ عملکرد تحسین برانگیزی داشت، که می تواند بگوید شما می توانید یک روز کامل بدون وقفه با گوشی خود صحبت کنید و می توان گفت توان مکالمه با این گوشی در رده گوشی ال جی جی ۲ قرار دارد اما اگر صفحه نمایش گوشی تان را در حالت خاموش قرار دهید قطعا از این مقدار بیشتر دوام خواهد آورد.

                        مدت زمان مکالمه

talk time

اگر درنمودار دقت کنید می بینید که عملکرد باتری در حالت روشن صفحه نمایش زیاد هم چشمگیر نیست، همچنین این گوشی هوشمند در آزمایش وب گردی نیز ۷ ساعت عمر باتری را از خود به جای گذاشت که نسبت به گوشی های در رده خودش هم حتی پایین تر است

مدت زمان وب گردی

web browsing

گوشی ال جی جی ۳ در تست پخش ویدئو محدوده ۱۰ ساعت را ثبت کرد که بازهم به نظر زیاد استثنایی نیست ، وعملکرد این گوشی پایین تر از گوشی های SOny Xperia Z2 و همچنین Samsung Galaxy S5 بوده است البته باید به این دقت کرد که با این گوشی از صفحه نمایش دو برابر با کیفیت تر از این گوشی هایی که نام بردیم لذت خواهید برد.

پخش ویدئو

video play back

به طور کلی می توان گفت گوشی در رده متوسط قرار داشت ولی این گوشی در حالت استند بای نتیجه بسیار خوبی را برای گوشی با چنین صفحه نمایش و پردازنده هایی نشان داد و ۶۹ ساعت بسیار فوق العاده است.all

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.