دیوید مارکوس رئیس شرکت پی پال به شرکت فیس بوک نقل مکان می کند! - تکفارس 
دیوید مارکوس رئیس شرکت پی پال به شرکت فیس بوک نقل مکان می کند! - تکفارس 

دیوید مارکوس رئیس شرکت پی پال به شرکت فیس بوک نقل مکان می کند!

saeedeh_cj
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - 19:10
Facebook1

در روز دوشنبه موسس  Ebay یعنی شرکت پی پال اعلام کرد که مارکوس شخصی که در آپریل سال ۲۰۱۲ رئیس جمهور این واحد نامیده شده بود تصمیم گرفته است که به کاری که واقعا به آنعلاقه دارد بپردازد.

شرکت پی پال اعلام کرد که دیوید مارکوس رئیس این شرکت تصمیم گرفته است که به سراغ کارهایی برود که واقعا به آن علاقه دارد مثل رهبری یک تیم کوچک تا بتواند تجربه تولید محصولات جدید و عالی را داشته باشد.

140609170908-davud-marcus-620xa

شرکت فیس بوک اعلام کرده که مارکوس رهبری تیم جدید ما برای بهبود سیستم پیام رسانی را به عهده خواهد گرفت، همچنین این شرکت اعلام کرده است که :«سیستم پیام رسانی به عنوان هسته اصلی سرویس های فیس بوک شناخته می شود و هدف این سیستم این است که کاربران بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند . همچنین افزود خرسندیم که پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه سیستم های جدید پیام رسانی داریم.

بعد از اعلام این خبر سهام شرکت ای بی  ۲.۶ درصد سقوط کرده واین در حالی است که سهام شرکت فیس بوک ۰.۵ درصد افزایش یافته است و تصور می شد که شرکت فیس بوک درصدد این است که سیستم پرداخت موبایلی خود را با کمک شرکت پی پال فعال کند.

همچنین در ماه آپریل روزنامه Financial Times اعلام کرده است که شرکت اپل امیدوار است به زودی بتواند به سیستم پرداخت موبایلی در انگلستان مجهز شود.

شرکت فیس بوک هم بیکار ننشسته و همچنان در جبهه پیام رسانی فعال است ، همانطور که می دانید این شرکت اپلیکیشن WhatsApp را در ماه فوریه به قیمت ۱۹ بیلیون دلار خریداری کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.