تبلیغ هدفون Beats ویژه جام جهانی - تکفارس 
تبلیغ هدفون Beats ویژه جام جهانی - تکفارس 

تبلیغ هدفون Beats ویژه جام جهانی

saeedeh_cj
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - 15:53
تبلیغ هدفون Beats ویژه جام جهانی - تکفارس 

شرکت Beats تعدادی از چهره های مطرح فوتبال جهان را برای تبلیغ هدفون های جدید Solo2 برای جام جهانی برزیل به خدمت گرفته است.

شرکت الکترونیکی بیتز اسامی فوتبالیست هایی که قرار است در آگهی تبلیغاتی سری جدید هدفون های شرکت بیتز با نام Solo2 ایفای نقش کنند را معرفی کرد همچنین نام این تیزر تبلیغاتی را «بازی قبل از بازی» گذاشته اند که درنوع خود جالب توجه است. در این تیزر تبلیغاتی شاهد حضور مرد خط حمله تیم برزیل نیمار همراه با تعدادی دیگر از چهره های معروف فوتبال از جمله Bacary Sagna , Bastian Schewinsteiger . Blaise Matuidi,Cesc Fàbregas, Sturridge, Javier Hernández, Jozy Altidore, Luis Suárez, Mario Götze, and Robin van Persil خواهیم بود.

xl_beatsadvert

پدر نیانمار و خواهرش Rafaella Beckran هم در این تیزر تبلیغاتی به نقش آفرینی خواهد پرداخت همچنین همراه شخصیت های مطرح فوتبال برخی از شخصیت های مطرح دنیای موسیقی نیز نقش آفرینی خواهد کرد که می توان به LeBron James, Lil Wayne, Nicki Minaj, Rio Ferdinand, Serena Williams, Sydney Leroux, Stuart Scott and Thierry Henry نیز اشاره کرد.

این تیزر تبلیغاتی ۵ دقیقه ای هدفون بیتز SOlo2 را تبلیغ می کند که طبق شنیده ها Bass و وضوح صدای آن به طور چشمگیری بهبود یافته است. همچنین این هدفون جدید در رنگ بندی های مشکی ، سفید ، آبی ، قرمز ، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد.

این هدفون های جدید کمپانی بیتز حدودا ۱۶۹.۹۵ پوند در انگلستان و ۱۹۹.۹۵ دلار نیز در آمریکا قیمت گذاری شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.