بزرگترین آرشیو بازی های ویدئویی فروخته میشود! - تکفارس 
بزرگترین آرشیو بازی های ویدئویی فروخته میشود! - تکفارس 

بزرگترین آرشیو بازی های ویدئویی فروخته میشود!

saeedeh_cj
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - 13:56
Game-Collection

بزرگترین کالکشن بازی های ویدئویی دنیا برای فروش آنلاین در سایت معاملات قرار گرفته است.

این آرشیو بزرگ از بازی های ویدئویی پس از قرار گرفتن در سایت معاملات آنلاین تا کنون ۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است و اگر شما چنین پولی دارید می توانید صاحب این آرشیو بزرگ باشید!

گرد آورنده این حجم عظیم از بازی های ویدئویی آقای مایکل توماسون است که قصد دارد آرشیوش را که شامل ۱۱ هزار بازی ویدئویی می شود را آنلاین بفروشد.

xl_videogamecollection

مایکل توماسون بعد از اینکه با رکورد جمع آوری ۱۰ هزار و ۶۰۷ بازی ویدئویی نام خود را کتاب رکورد های گینس ثبت کرد و اکنون که ۱۰ هزار بازی جدید نیز به این کالکشن خود اضافه کرده است، حالا به خاطر مشکل جا و اسباب کشی و اینکه می خواهد بیشتر به خانواده اش رسیدگی کند و وظایفش را انجام دهد تصمیم به فروش این مجموعه گرفته است.

آقای توماسون تخمین زده که مجموعه اش حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار ارزش دارد ولی این مجموعه تاکنون ۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

توماسون علت فروش مجموعه خود را این چنین بیان می کند:«من یک خانواده دیگر و خیلی بزرگ دارم که احتیاجاتی دارند و من نمی خواهم این بازی ها شریک زندگی ام باشند همینطور من مسئولیت هایی نسبت به دیگران دارم که باید آنها را انجام بدهم.

البته آقای توماسون قبلا گفته بود که این پایان جمع آوری کردن بازی ها نیست و گفته که دوباره از صفر این کار رو شروع خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.