گوشی ال جی G3 پس از ۵ روز فروش در کره از مرز ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه گذشت! - تکفارس 
گوشی ال جی G3 پس از ۵ روز فروش در کره از مرز ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه گذشت! - تکفارس 

گوشی ال جی G3 پس از ۵ روز فروش در کره از مرز ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه گذشت!

saeedeh_cj
۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - 12:47
LG-G3-Colors

در حالی که تمام دنیا منتظر عرضه شدن این گوشی در کشور خودشان بودند شرکت ال جی فروش این گوشی را از خانه آن یعنی کره جنوبی آغاز کرد که  با سرعت سرسام آوری این گوشی کره ای یعنی  LG G3 در خانه خود به فروش رفت.

در ۵ روز اول عرضه این گوشی پرچم دار طبق گزارشات رکورد فروش تعداد ۱۰۰ هزار دستگاه را زده است. خیلی مهم است که این گوشی در مقایسه با رقیب خود یعنی سامسونگ گلکسی S5 فروش اعجاب انگیزی داشته است چرا که طبق آمار گوشی LG G3 در یک روز توانسته حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار دستگاه بفروشد در حالی که پرچم دار سامسونگ تنها در یک روز توانسته بود ۷ تا ۸ هزار دستگاه بفروشد!

gsmarena_001

اینها همه در حالی است که نسخه قبلی این گوشی کره ای یعنی LG G2 تنها توانسته بود در یک روز ۱۰ هزار دستگاه بفروشد و این در حالی است که نسخه بعدی آن LG G3 در ۵ روز توانسته دوبرابر بیشتر از نسخه قبلی خود به فروش برسد.

تازه این تنها فروش این گوشی در ۵ روز و فقط در کشور کره است در حالی که پرچم دار شرکت سامسونگ توانست در ۲۵ روز اول ارائه ۱۰ میلیون دستگاه بفروشد که به این معنی است که در ۵ روز فقط حدود ۲ میلیون دستگاه فروش داشته است در حالی که گوشی سامسونگ در بیش از ۱۲۵ فروشگاه در همان روز ابتدایی در سراسر دنیا عرضه شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.