آغاز پیش فروش بازی Mortal kombat X همراه با دو عکس جدید از شخصیت Scorpion - تکفارس 
آغاز پیش فروش بازی Mortal kombat X همراه با دو عکس جدید از شخصیت Scorpion - تکفارس 

آغاز پیش فروش بازی Mortal kombat X همراه با دو عکس جدید از شخصیت Scorpion

saeedeh_cj
۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - 22:58
01_mortal_kombat_x_debut_screenshot_02

طی چند روز گذشته عناوین جدیدی از بازی معرفی شدند که یکی ازبین  پرسر و صداترین این عناوین می توان به نسخه جدید بازی مورتال کمبات یعنی Mortal kombat X اشاره کرد.

دیروز نیز ویدئویی از تریلر این بازی منتشر شد که در آن دو کاراکتر این بازی به مبارزه می پرداختند و سروصدای زیادی را بین طرفداران این بازی به همراه داشت. امروز نیز مطلع شدیم که این بازی آماده پیش فروش شده و تیزری مبنی بر پیش فروش بازی Mortal kombat X در سایت این شرکت قرار گرفته است:

C3044Z8-l

در نسخه جدید این بازی بازهم می توانیم شاهد وقایعی مثل خورد کردن جمجمه شخصیت ها و شکستن استخوان دست و پا و قفسه سینه کاراکترها باشیم که فقط در فیلم های شائولین می توانستیم ببینیم!

همچنین از آنجایی که می دانید شرکت NetherRealm  مجددا سازنده بازی مورتال کمبات ایکس و نسخه های قبلی آن بوده است می توانیم انتظار شخصیت ها و پیراهن و DLC های جدیدی را از این سری جدید بازی داشته باشیم.

در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید:

C3044Z8-l Mortal-Kombat-X-Pre-Orders-Are-Open-Release-Listed-on-June-30-2015-on-Amazon mortal-kombat-x-xray-attacks x-ray-attacks-mortal-kombat-x

همچنین لازم به ذکر است که این بازی برای پلتفرم های , Playstation 3, PC و Xbox 360 در ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد ، این سری بازی مورتال سری ۱۰ ام از این بازی خواهد بود و برای پیش فروش در سایت Amazoon قرار گرفته است.

Screen-Shot-2014-06-03-at-12.44.46-PM-l

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.