به تعویق افتادن تاریخ عرضه Steam machine تا سال ۲۰۱۵ - تکفارس 
به تعویق افتادن تاریخ عرضه Steam machine تا سال ۲۰۱۵ - تکفارس 

به تعویق افتادن تاریخ عرضه Steam machine تا سال ۲۰۱۵

saeedeh_cj
۸ خرداد ۱۳۹۳ - 15:45
Steam-Machines

Valve امروز به صورت رسمی اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۵ عرضه این کنسول به تعویق خواهد افتاد و گفت علت این امر این است که تولید این کنترلر بیشتر از مدت زمانی که ما انتظار داشتیم طول خواهد کشید.

در وبلاگ این کمپانی ،طراح این کنسول اریک هوپ علت به تأخیر افتادن تصمیم شرکت Valve برای عرضه Steam machine  را توضیح داده است. بر طبق گفته های آقای هوپ، هنوز این کنترلر نیاز به کار دارد و حتی امکان این وجود دارد که طراحی آن به کلی تغییر کند.

xl_SteamController

xl_SteamController

هوپ اذعان کرد که: ما هنوز در حال تست کردن این نوع کنترل های بی سیم هستیم و بازی های سخت تا بازی های خیلی معمولی را تست می کنیم تا خیالمان از بابت این کنسول راحت باشد. تا حالا که این دستگاه بازخورد های بسیار عالی داشته است و این به معنی این است که حتی این کنترلر جای زیادی برای بهتر شدن دارد که این قضیه به طور کلی ما را در گیر این ارتقا دادن ها کرده است.

این کنترلر از اولین باری که معرفی شد تا به امروز تغییرهای بسیار زیادی کرده است و همانطور که می دانید کنترلر استیم تنها یکی از محصولاتی است که شرکت Valve امیدوار است در آینده ای نه چندان دور به قلب بازی ها بفرستد . دو محصول دیگر این بسته شامل Steam machine و سیستم عامل استیم خواهد بود. لازم به ذکر است کههیچ کدام از شرکت های تولید کننده قطعات این دستگاه اعلام تأخیر نکرده اند ولی شرکت ALienware اخیرا گفته است که این دستگاه کارآمد ترین دستگاهی خواهد بود که تا کنون توسط این کمپانی تولید شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.