با آپدیت گلکسی اس ۵ از دوربین و سنسور اثر انگشت سریعتر لذت ببرید - تکفارس 
با آپدیت گلکسی اس ۵ از دوربین و سنسور اثر انگشت سریعتر لذت ببرید - تکفارس 

با آپدیت گلکسی اس ۵ از دوربین و سنسور اثر انگشت سریعتر لذت ببرید

علیرضا
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 05:23
با آپدیت گلکسی اس ۵ از دوربین و سنسور اثر انگشت سریعتر لذت ببرید - تکفارس 

برای نسخه بین المللی گلکسی اس ۵ هم اکنون آپدیتی منتشر شده که بنا بر ادعای سامسونگ بهبودهای بسیاری را در نرم افزار و کارایی سخت افزار گوشی به ارمغان می آورد. این بهبودها در زمینه های سرعت اجرای اپلیکیشن دوربین ، پاسخگویی گالری و بهبود کارایی اسکنر اثر انگشت است.

بروزرسانی در حال حاظر برای کشور انگلستان عرضه شده و بسیار زود به طور رسمی برای تمام کشورها در دسترس قرار می گیرد. بر اساس گفته های Sammobile  پس از نصب این بروز رسانی اپلیکیشن دوربین بسیار سریع تر می شود و پاسخ گویی برنامه گالری نیز افزایش می یابد.

همچنین Sammobile  گفته که حساسیت و دقت اسکنر اثر انگشت نیز بسیار بهبود پیدا کرده و در حالت استفاده از یک دست نیز به خوبی عمل می کند.

در نهایت باید گفت که این بروز رسانی باعث بهبود مدیریت دستگاه بر حافظه رم می گردد و در نتیجه سرعت و کارایی گوشی را افزایش می دهد. با نصب آپدیت G900FXXU1ANE2 ویراست اندروید همچنان همان نسخه ۴.۴.۲ باقی می ماند.

این آپدیت در حاظر از طریق PC و نرم افزار رابط Samsung’s Kies software برای بسیاری از کاربران گلکسی اس ۵ در دسترس قرار گرفته است اما اگر فعلا برای گوشی شما عرضه نشده می توانید کمی صبر کنید یا نسخه های کنونی را دانلود و به صورت دستی گوشی خود را آپدیت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.