سامسونگ ۶۱ درصد از پنل های صفحه نمایش آی پد را تامین می کند - تکفارس 
سامسونگ ۶۱ درصد از پنل های صفحه نمایش آی پد را تامین می کند - تکفارس 

سامسونگ ۶۱ درصد از پنل های صفحه نمایش آی پد را تامین می کند

علیرضا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 07:49
سامسونگ ۶۱ درصد از پنل های صفحه نمایش آی پد را تامین می کند - تکفارس 

بر اساس جدیدترین گزارش هایDisplaySearch  مشخص شده است که سامسونگ در حال حاظر به عنوان تامین کننده ی اصلی پنل های مورد نیاز برای آیپدهای اپل در ۳ ماه ی اول سال جاری میلادی است. بر اساس گزارش سامسونگ تنها طی سه‌ ماهه‌ی اول سال جاری میلادی تعداد ۵.۲ میلیون واحد پنل ۹.۷ اینچی را برای کمپانی بزرگ اپل ارسال نموده است.

این میزان حدودا ۶۲ درصد کل از پنل های ۹.۷ اینچی استفاده شده در iPad Air و iPad 4 می باشد.

glasschart

کمپانی دیگر تامین کننده صفحه نمایش های آی پدها یعنی ال جی در این ۳ ماهه سهم ۳۸ درصدی را از آن خود کرده است که البته ممکن است در نگاه اول مناسب باشد اما با ذکر این نکته که ال جی در ۳ ماهه قبلی سهم ۶۱ درصدی داشته و حالا به ۳۸ درصد سقوط کرده است می توان نتیجه گرفت که هر چه دعواهای سامسونگ و اپل در دادگاه ها شدت می گیرد، همکاری ما بین آن ها هم رو به افزایش می باشد!

از طرف دیگر ممکن است که امسال شاهد همکاری بیشتری بین سامسونگ و اپل باشیم. احتمال دارد که تولید بخشی از پردازنده های جدید اپل یعنی Apple A8 به سامسونگ واگذار گردد. البته اپل در این مورد چند سال است که مشغوا مذاکره با کمپانی TMSC است تا تولید تراشه های خود را به ان ها واگذار کند اما همیشه در نهایت مجبور می شود درصدی از تولید را به سامسونگ واگزار نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.