ارسال ۱۰ میلیون گلکسی اس ۵ برای فروشندگان تنها در عرض ۲۵ روز - تکفارس 
ارسال ۱۰ میلیون گلکسی اس ۵ برای فروشندگان تنها در عرض ۲۵ روز - تکفارس 

ارسال ۱۰ میلیون گلکسی اس ۵ برای فروشندگان تنها در عرض ۲۵ روز

علیرضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 14:05
ارسال ۱۰ میلیون گلکسی اس ۵ برای فروشندگان تنها در عرض ۲۵ روز - تکفارس 

جدیدترین اخبار منتشر شده از وب سایت های کره ای بر این موضوع اشاره دراند که سامسونگ موفق شده است تا در طی ۲۵ روز اول پس از عرضه galaxy s5 تعداد ۱۰ میلیون دستگاه از این پرچم دار را برای فروشندگان ارسال کند. البته در حال حاظر فقط بحث ارسال ۱۰ میلیون گوشی برای فروشندگان است و هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این گوشی ها به فروش رفته اند.

 gsmarena_002

لازم است تا کمی به تاریخچه سامسونگ نگاه کنیم و ببینیم آیا سامسونگ موفق به رورد شکنی شده یا نه! اولین نسخه گلکسی اس پس از حدود ۱۰ ماه به فروش ۱۰ میلیون واحدی دست یافت! گلکسی اس ۲ با پیشرفت چشمگیر نسبت به نسخه اول پس از ۵ ماه به فروش ۱۰ میلیون واحدی رسید. سومین کهکشانی سامسونگ باز هم با پیشرفت چشمگیر نسبت به نسخه قبلی پس از گذشت ۵۰ روز رکورد فروش ۱۰ میلیون نسخه ای را ثبت کرد. چهارمین گلکسی اس پس از گذشت ۲۷ روز به تعداد فروش دست یافت و درنهایت حالا آخرین ستاره کهکشان سامسونگی ها پس از گذشت ۲۵ روز توانسته رکورد فروش ۱۰ میلیون نسخه ای را از آن خود کند.

آیا شما گلکسی اس ۵ را محصول موفقی می دانید؟ نظرتان در مورد این محصول قدرتمند سامسونگی ها چیست؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.