مایکروسافت تا کی از  ویندوز فون ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد؟ - تکفارس 
مایکروسافت تا کی از  ویندوز فون ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد؟ - تکفارس 

مایکروسافت تا کی از ویندوز فون ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد؟

Vahid
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 15:59
مایکروسافت تا کی از  ویندوز فون ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد؟ - تکفارس 

همانطور که میدانید هر نرم افزار مخصوصا سیستم عاملی منتشر می شود، بعد از مدت ها بنا به دلایلی که دیگر جواب گوی نرم افزار های جدید نیست توسط شرکت سازنده کنار گذاشته می شود و نسخه جدیدی از سیستم عامل عرضه می شود.

اما در این مدتی که سیستم عامل قدیمی شد دیگر شرکت سازنده از آن پیشتیبانی نخواهد کرد و شما مجبور هستید که به نسخه جدید آن آپدیت کنید تا از نرم افزار ها و قابلیت های جدید آن بهره مند شوید. به تازگی شرکت مایکروسافت در یک جدول برنامه ها خود را تعیین کرده که تا چه زمانی از ویندوز فون ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد!

طبق همانطوری که در تصویر بالا مشاهده می کنید شرکت بزرگ مایکروسافت تا ۱۱ سال ۲۰۱۷ یعنی تا جولای سال ۲۰۱۷ از سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این شرکت از ویندوز فون ۷.۸ تا سپتامبر سال ۲۰۱۴ پشتیبانی خواهد کرد.

مایکروسافت بعد از انتشار این جدول اعلام کرد که تا ۳۶ ماه بعد به صورت همه جانبه از سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ پشتیبانی خواهیم کرد و همیشه آپدیت های جدیدی برای افزایش و بهبود عملکرد سیستم عامل بر روی گوشی ها و همچنین برای افزایش امنیت آن منتشر خواهیم کرد و شما میتوانید آن را دانلود کنید.

همچنین مایکروسافت اعلام کرد که این آپدیت ها به صورت incremental خواهند بود. معنی incremental آن است که زمانی که یک آپدیت برای  سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ منتشر می شود شما باید آن را دریافت کنید و اگر دریافت نکردید و دوباره اپدیت جدیدی امد این بار مایکروسافت اجازه دریافت را به شما نخواهد داد و شما باید اول آپدیت نسخه های قبلی را دانلود کنید و سپس اجازه دریافت آپدیت جدید را پیدا خواهید کرد.

البته ما میدانیم که هنوز  سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ به صورت نهایی منتشر نشده و همه این ها نسخه آزمایشی هستند. احتمال می رود که هفته آینده با عرضه اسمارت فون جدید با اسم لویما ۶۳۰ نسخه اصلی  سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ نیز توسط مایکروسافت به صورت رسمی منتشر و در دسترس همگان قرار گیرد.

نظر شما چیست؟ آیا شما از  سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ استفاده خواهید کرد؟ هم اکنون اسمارت فون شما دارای چه  سیستم عامل ویندوز فون است؟

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.