نامه سرگشاده استفن الاپ درباره پیوستن کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا به ماکروسافت - تکفارس 
نامه سرگشاده استفن الاپ درباره پیوستن کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا به ماکروسافت - تکفارس 

نامه سرگشاده استفن الاپ درباره پیوستن کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا به ماکروسافت

messioficial
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:59
نامه سرگشاده استفن الاپ درباره پیوستن کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا به ماکروسافت - تکفارس 

در زیر ترجمه متن نامه استفن الاپ – مدیرعامل پیشین نوکیا و نائب رئیس فعلی بخش ابزارهای ماکروسافت – را که در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۵ در وبلاگ نوکیا منتشر شد ملاحضه می کنید :

اکنون ما یک ماکروسافت واحد هستیم!

هم اکنون اعلام میکنیم که فرایند تملک تقریبا تمامی کسب و کار ابارها و خدمات نوکیا توسط ماکروسافت تکمیل شده و به تایید سهامداران و مراجع ذی صلاح قانون گذاری شده است.

شش ماه پیش برنامه های خود برای تمجیع کسب و کار ابزارها و خدمات نوکیا و ماکروسافت به اطلاع شما رساندیم امروز روز هیجان انگیزی برای ماستچرا که به خانواده ماکروسافت خواهیم پیوست و اولین و مهم ترین گام در مسیر طولانی همکاریهایمان را بر خواهیم داشت .

شوق فراوانی در وجود همه ما برای ساختنفناوری هایی که دنیا را تغیر خواهند داد وجود دارد.

از اولین چشم انداز ماکروسافت یعنی قرار گرفتن یک رایانه شخصی در هر خانه و در روی هر میز کار  و اولین چشم انداز نوکیا یعنی برقراری ارطبات بین میلیاردرها نفر توسط ابزارهای موبایل تا به امروز ما نسل های مختلفی از نرم افزار را به دست انسان های بسیار در سراسر دنیا رسنده این اما همه این موفقیت ها جز با همراهی این دو برند در دنیا عملی نمی شد.

حمایت شما از تلفن های هوشمند سری نوکیا لومیا شتاب فراوانی در رشد این محصولات بخشید  و محبوبیت این ابزار ها همچنان در دنیا در حال پیشرفت است.

جوایز و توشویق نامه هایی که در سال گذشته به محصولات لومیا اختصاص یافت و نقد و برسی های تخصصی که توسط طرفداران لومیا منتشر شد به ما اطمینان داد و اثبات کرد که در بین تبلت ها و تلفن های همراه  قهرمانان جدیدی تولید شده اند که روز به روز بیشتر رشد می کنند و محبوب می شوند.

ما به ادامه پشتیبانی از فیچرفون های شرکت خانواده آشا و هم چنین خانواده X نوکیا که در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی شد متعد هستیم و هر زمان که شما مایل به مطالعه بیشتر , مشاهده بیشتر , شندیدن بیشتر , یا انجام کارهای بیشتری با موبایل خود باشید .ابزار های موبایل نوکیا همواره به عنوان یک انتخاب عالی در کنار شما بوده و خواهد بود.

از آن جا که ابزارها و خدمات ماکروسافت و نوکیا قرار است به عنوان یک خانواده بزرگ در کنار هم قرار گیرند.ما هم شور و اشتیاق و تخصص و تهد خود را باهم همراه میکنیم و برای فراهم آوری بهترین چیز هایی که میتوانیم با این همکاری برای شما تولید کنیم متحد می شویم.

ما در کنار یک دیگر می توانیم علاوه بر برقراری ارطبات بین انسان ها در دنیایی که موبایل و پردازش حرف اول را می زنند تجربه ی برخورداری کامل از هر چیزی که از این دنیا می خواهند به آن ها هدیه کنیم.

از امروز به بعد امکانات و دست یافتنی ها برایمان بی پایان هستند , چون ما (یکی) هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید