یاهو: زودتر مرورگرهای خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید! - تکفارس 
یاهو: زودتر مرورگرهای خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید! - تکفارس 

یاهو: زودتر مرورگرهای خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید!

Vahid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 16:42
یاهو: زودتر مرورگرهای خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید! - تکفارس 

بدون شک یکی از بهترین کمپانی های این روزها، شرکت یاهو می باشد که مدتی پیش به تمامی کاربران خود ایمیلی فرستاده که به سرعت مرورگرهای خود را به نسخه جدید آپدیت کنید والا با همان ورژن قبلی سایت سر و کار خواهید داشت!

شرکت بزرگ یاهو، در ۸ می به تمامی کاربران خود ایمیلی ارسال کرد که مرورگرهای خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. البته شما تا ۵ ژوئن فرصت دارید که این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ورژن جدید سایت یاهو را مشاهده نخواهید کرد و مجبور هستید با ورژن ساده و بیسیک کار کنید.

البته این آشکار است که ورژن جدید سایت یاهو قابلیت های جدیدی نیز اضافه خواهد شد. تا کنون اطلاعات زیادی از این ورژن جدید منتشر نشده ولی تا آن جایی که در فضای مجازی منتشر شده، قابلیت Spell-Check و یکپاره بودن یاهو مسنجر و تم‌ های قابل‌ تغییر که در نسخه نسخه اسمارت فون یاهو وجود داشت، در این ورژن دیگر خبری از این قابلیت ها نیست.

http://www.bloomberg.com/apps/data?pid=avimage&iid=iL4RW6Ths8Es

معاون ارشد شرکت یاهو مدتی پیش اعلام کرد:

ما این را میدانیم که ورژن جدید سایت یاهو برای کاربران آزار دهنده خواهد بود (البته منظور ایشان ورژن جدید سایت نیست و آن چیزی که آزار دهنده است، آپدیت کردن مرورگر می باشد) ولی چاره ای نداریم و برای افزایش امنیت خود کاربران است!

البته خیلی از کاربران اینترنت از جدیدترین نسخه های مرورگر استفاده می کنند ولی افرادی که از نسخه های قدیمی مخصوصا مرورگرهای اینترنت اکسپلور استفاده می کند فرصتی خوبی است که مرورگرهای خود را آپدیت کنند.

نظر شما درباره ورژن جدید سایت یاهو چیست؟ شما از جدیدترین نسخه مرورگرتان استفاده می کنید؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.