عکسهایی از Galaxy tab 10.5 inch با صفحه نمایش AMOLED فاش شد - تکفارس 
عکسهایی از Galaxy tab 10.5 inch با صفحه نمایش AMOLED فاش شد - تکفارس 

عکسهایی از Galaxy tab 10.5 inch با صفحه نمایش AMOLED فاش شد

alireza
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 23:35
عکسهایی از Galaxy tab 10.5 inch با صفحه نمایش AMOLED فاش شد - تکفارس 

samsung_galaxy_tab_s_leaked_images_1_sammobile
در اوایل این هفته ما در مورد طرح کره جنوبی غول الکترونیک از معرفی یک خانواده جدید از تبلت بیان کرده بودیم، این محصول به گزارش ها به نام سامسونگ Galaxy S نامیده میشود، که قابلیت ۸.۴ اینچ و ۱۰.۵ اینچ مدل ها با مشخصات مشابه. در حال حاضر این ادعا ۱۰.۵ اینچ نوع تبلت است که در تصاویر زنده بیرون فاش شده است.
این تصاویر به بیرون توسط Sammobile فاش شده است که صفحه نمایش S Galaxy به اتهام ۱۰.۵ خواهد بود که از نوع OLED میباشد، که از آن به بعد یکی از اولین تبلتهای سامسونگ با صفحه نمایش OLED از سال ۲۰۱۱. است این
تبلت به نظر می رسد بسیار شبیه به تبلتی با یک دکمه خانه در مرکز،دکمه ی چند وظیفه ی در سمت چپ میباشد و یک دکمه بازگشت در سمت راست آن وجود دارد . دوربین جلو در بالا در کنار نام تجاری سامسونگ یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی می باشد کناره های اطراف صفحه نمایش نیز نازک تر از NotePRO با توجه به گفته Sammobileمیباشد دکمه صفحه اصلی ویژگی های یک سنسور اثر انگشت یکپارچه را دارد، هر چند که به نظر خیلی متفاوت نیست.
samsung_galaxy_tab_s_leaked_images_2_sammobile
پشت درب Galaxy S 10.5 بافت چرم مصنوعی مانند تب NotePRO ندارد . به جای آن، به یک بافت الگوی ” سوراخ ” مشابه به نظر میرسد . دوربین عقب )۸ مگاپیکسلی ) در مرکز نشسته است در بالای نام تجاری سامسونگ و فلش LED.
در اوایل Sammobile بیان کرده بود برای اولین بار در سری تبلت ها سامسونگ از ویژگی سنسور اثر انگشت استفاده کرده است در اطلاعات فاش شده مشخصات این تبلت این گونه بیان شده است البته با شایعاتی که از جمله ی انها متوان به به صفحه نمایش ا۸.۴، ۱۰.۵ اینچی و پردازنده ۸ هسته ای Exynos 5 (5420) SOC((4 هسته ای ۱.۹GHz Cortex-A15 and 4 هسته ای ۱.۳GHz Cortex-A7)) 16 هسته ARM Mali-T628و کارت گرافیک با سرعت کلاک کردن .
۵۳۳MHz
و دارای ۳ گیگابایت رم ۳۲ بیتی دو کاناله ۹۳۳MHZ میباشد
این محصول دارای یک دوربین پشت ۸ مگا پیکسلی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت FULL HD و دوربین جلوی ۲.۱مگاپیکسل میباشد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید