مدیر طراح گوشی های شرکت سامسونگ استعفا داد! - تکفارس 
مدیر طراح گوشی های شرکت سامسونگ استعفا داد! - تکفارس 

مدیر طراح گوشی های شرکت سامسونگ استعفا داد!

Vahid
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 17:07
مدیر طراح گوشی های شرکت سامسونگ استعفا داد! - تکفارس 

خیلی از طرفداران و دوست داران شرکت سامسونگ از گوشی جدید این شرکت گلایه دارند و نظر آن ها این است که اصلا طراحی این گوشی زیبا به نظر نمی رسد. این حرف کاملا درست است و خیلی از تحلیل گران نیز هچین عقیده ای دارند. امروز یه خبر خوب برای این دسته افراد منتشر شد.

رییس بخش طراحی گوشی سامسونگ مسئولیت خود کنار رفته است و استفعا خود را تنظیم کرده است. آقای چانگ دانگ هون که مدیر طراح گوشی های سامسونگ بود نزدیک یک هفته است که از سمت خود کنار رفته است. (هنوز دلیل آن مشخص نیست ولی احتمالا به خاطر طراحی بد گوشی گلکسی S5 بوده است)

امروز این خبر به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید شد و اعلام شد آقای چانگ دانگ هون استفعا داده است. ایشان هفته گذشته استعفای خود را به هیئت رئیسه شرکت سامسونگ داد و آن ها نیز با استفعای ایشان موافقت کردند. اما چه کسی جانشین آقای  چانگ دانگ هون شده است؟

معاون آقای  چانگ دانگ هون، آقای لی مین هایوک که یکی از افراد کوچک (از نظر سن) شرکت سامسونگ محسوب می شد، جانشین آقای چانگ دانگ هون شد. آقای لی مین هایوک ۴۲ سال سن دارد که تنها کسی است که با این سن مدیر ارشد یک بخش شرکت سامسونگ است!

خیلی ها احتمال می دهند که بخاطر فروش نسبتا پایین گلکسی S5 و طراحی نامناسب آن، آقای  چانگ دانگ هون استفعا داد ولی شرکت سامسونگ مدیون آقای لی مین هایوک است چرا که طرح کلی گوشی های گلکسی را ایشان داده است و این گوشی هم اکنون یکی از بهترین و پرفروش ترین سری گوشی های دنیا محسوب می شود.

همه ما میدانیم دیگر گوشی های سامسونگ به یکدیگر شباهت زیادی دارند و شاید اگر فردی تخصصی با گوشی نداشته باشد، تشخیص دادن گوشی ها متفاوت شرکت سامسونگ برای وی مشکل است. پس اگر سامسنوگ میخواهد موفق تر از قبل باشد باید سیاست خود را عوض کند و از ساخت گوشی پلاستیکی دست بکشد.

نظر شما چیست؟ آقای لی مین هایوک میتواند سری جدیدی مانند گلکسی تولید کند که جنس آن پلاستیکی نباشد؟

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید