بودجه ساخت بازی Destiny مشخص شد - تکفارس 
بودجه ساخت بازی Destiny مشخص شد - تکفارس 

بودجه ساخت بازی Destiny مشخص شد

Vahid
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 08:33
بودجه ساخت بازی Destiny مشخص شد - تکفارس 

چند روز پیش بوجه یکی از بهترین بازی ها و مورد انتظارترین بازی ها توسط شرکت سازنده خود اعلام شد. شاید کمتر کسی فکر آن را می کرد که یک بازی اکشن، بودجه ای داشته باشد که دو برابر بودجه ساخت بازی جهان باز Open World یعنی بازی GTA V باشد! اما طبق گفته شرکت سازنده بازی بودجه بازی دو برابر آن است. این بازی، عنوان Destiny می باشد.

چند روز پیش شرکت بزرگ و پرطرفدار اکتیویژن (خالق سری Call Of Duty) بودجه بازی Destiny را اعلام کرد. رئیس این شرکت، آقای بابی کوتیک در مراسم Milken به صورت رسمی اعلام کرد که بودجه ساخت بازی Destiny بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است!

پس از اعلام بودجه بازی Destiny یکی از کارکنان این شرکت بزرگ گفت که این بودحه فقط برای تولید بازی نیست و برای بازیابی کارخانه و آن دسته ها نیز است.

همچنین شرکت اکتیویژن اعلام کرد که سود شرکت ۳۵ درصد نسبت به قبل کاهش یافته است و ما امیدواریم که با عرضه بازی Destiny و فروش خوب آن بتوانیم این ضرر را جبران کنیم و سود شرکت را نسبت به قبل بیشتر و بیشتر کنیم. به این حال، امید شرکت اکتیویژن به بازی Destiny است و برای اینکه این بازی موفق شود و فروش خوبی داشته باشد دست به هر کاری خواهد زد.

همچنین مدتی پیش شرکت نامدار اکتیویژن از سری جدید بازی پرطرفدار Call Of Duty با نام Call Of Duty: Advanced Warfare معرفی کرد و امیدوار است که این بازی نیز فروش خوبی داشته باشد.

بازی اکشن و اول شخص شوتر Destiny  قرار است در ۹ سپتامبر سال ۲۰۱۴ (همین سال جاری) سه‌شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۳۹۳ برای تمامی کنسول ها Xbox One , Xbox 360 , Play Station 4 , Play Station 3 و همچنین برای PC منتشر خواهد شد.

نظر شما راجع به بازی Destiny چیست؟ آیا این بازی میتواند فروش خوبی داشته باشد؟ با وجود ۵۰۰ میلیون دلار بودحه بازی، آیا میتواند فروشی چند برابر این را داشته باشد؟

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.