سامسونگ Galaxy K zoom  با قیمت ۵۱۹ یورو در آلمان - تکفارس 
سامسونگ Galaxy K zoom  با قیمت ۵۱۹ یورو در آلمان - تکفارس 

سامسونگ Galaxy K zoom با قیمت ۵۱۹ یورو در آلمان

armin95
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 19:25
سامسونگ Galaxy K zoom با قیمت 519 یورو در آلمان

سامسونگ هفته گذشته از گوشی Galaxy K zoom رونمایی کرد ،  به خاطر وجود دوربین فوق العاده بر روی این گوشی استفاده از لفظ دوربین برای این گجت الکترونیکی بهتر از گوشی است.این گوشی جایگزین Galaxy S4 zoom است که سال گذشته سامسونگ آن را روانه بازار کرده بود و جفت سامسونگ Galaxy S5 است که به دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسل با زوم ۱۰ برابر اپتیکال مجهز شده است. سامسونگ در حال حاضر جزئیاتی از قیمت و وضعیت موجود بودن و فروش این گوشی را منتشر کرده است.-  گوشی Galaxy K zoom در سراسر اروپا با قیمتی در حدود ۴۹۹ یورو در اواسط ماه می برای فروش در ویترین مغاره ها موجود خواهد بود. ولی بر خلاف این حرف ، اینطور به نطر میرسد که قیمت خرده فروشی این گوشی در آلمان بیشتر از قیمت اعلام شده خواهد بود.

 

سامسونگ Galaxy K zoom  با قیمت 519 یورو در آلمانسامسونگ یک مقاله در مطبوعات آلمان منتشر کرده بود که در آن گفته شده که Galaxy K zoom با قیمت ۵۱۹ یورو در اواسط ماه می در بازار آلمان موجود خواهد بود.

این خبر کمی جالب و تعجب برانگیز است زیرا آلمان تنها کشور اروپایی تا کنون است که  در آن قیمت گوشی Sony Xperia Z2 کاهش یافته است و به جای ۶۹۹ یورو ۶۷۹ یورو در آن به فروش می رسد بنابراین هیچ دلیل واضحی وجود ندارد که چرا گوشی Galaxy K zoom در این بازار اروپایی با قیمت        بالاتری به فروش می رسد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید