حفظ جان یک پلیس آمریکایی توسط یک لومیا ۵۲۰! - تکفارس 
حفظ جان یک پلیس آمریکایی توسط یک لومیا ۵۲۰! - تکفارس 

حفظ جان یک پلیس آمریکایی توسط یک لومیا ۵۲۰!

Vahid
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 17:17
حفظ جان یک پلیس آمریکایی توسط یک لومیا ۵۲۰! - تکفارس 

حتما شما هم مثل بنده تعجب کرده اید! حفظ جان یک پلیس چه ارتباطی با گوشی نوکیا  لومیا ۵۲۰ دارد!! باید خدمتان عرض کنم که امروز خبری در سراسر جهان پخش و منتشر شد که همه با شنیدن آن حیرت زده شدند!

همانطور که میدانید شرکت نوکیا گوشی هایی مسازد و روانه بازار میکند که از نظر کیفیت بسیار بالا هستند و در افتادن های روزمره هیچ آسیبی به گوشی نمی رسد…. اما هیچ کس شاید تصور آن را نکند که گوشی  لومیا ۵۲۰ بتواند در برابر یک گلوگه ایستادگی کند و اجازه ندهد گلوگه از گوشی رد شود! آیا  لومیا ۵۲۰ یک ضد گلوله است؟ طبق خبر جالبی که امروز منتشر شده، این حرف را ثابت می کند.

lumia-520-vs-bullet

در تعقیب و گریز پلیسان، گلوله ای به سمت یکی از پلیس ها پرتاب می شود که این گلوگه به پای این پلیس برخورد می کند. همه فکر کردند که این پلیس زخمی شده حتی خود پلیس هم این چنین تصور می کرد! هنگامی که پلیس به بیمارستان رفت، هنگامی که دکتر قصد داشت گلوگه را از پای آن بیرون بکشد، متوجه شد گلوگه اصلا وارد بدن این پلیس نشده و فقط پای این پلیس یک خراش کوچکی برداشته است!

چه انتفاقی ممکن است پیش آمده باشد؟ از آنجا که در جیب این پلیس یک گوشی  لومیا ۵۲۰ وجود داشت، گلوله به گوشی  لومیا ۵۲۰ برخورد کرده و دیگر گلوله از این گوشی بیرون نرفته و در داخل گوشی مانده است. پس به پلیس هیچ آسیبی نرسیده است.

Nokia X2

حتما شما هم میگویید صاحب گوشی  لومیا ۵۲۰ یعنی همان پلیس فرد خوش شانسی است که از دو گلوله ای که به سما او پرتاب شده هیچ آسیبی نرسیده و سالم مانده است. البته لازم است بگوییم که صفحه و سخت افزار گوشی نوکیا  لومیا ۵۲۰ به کلی خراب شده و دیگر این گوشی کاربری برای این پلیس خوش شانس نخواهد داشت. (ارزش آن را داشت؟!!!)

با این حال آیا شما هم به ضد گلوله بودن گوشی نوکیا  لومیا ۵۲۰ ایمان آوردید؟ نظر شما چیست؟  لومیا ۵۲۰ ضد گلوله است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.