تاریخ عرضه Sony Experia Z: کی و کجا می‌توانیم آن را بخریم؟ - تکفارس 
تاریخ عرضه Sony Experia Z: کی و کجا می‌توانیم آن را بخریم؟ - تکفارس 

تاریخ عرضه Sony Experia Z: کی و کجا می‌توانیم آن را بخریم؟

پدرام ابراهیمی
۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - 08:55
تاریخ عرضه Sony Experia Z: کی و کجا می‌توانیم آن را بخریم؟ - تکفارس 

تاریخ عرضه Sony Experia Z: کی و کجا می‌توانیم آن را بخریم؟

مد جدید Sony Experia Z با فهرستی بلند بالا از خصوصیات جدید نظر مردم را به خود جلب کرده است... خب چه طور می‌شود آن را خرید؟

این محصول جنب و جوشی در نمایشگاه CES2013 ایجاد کرد چرا که بالاخره سونی گوشی را عرضه کرد که چند نسل از رقبا عقب نبود.

این یعنی یک نمایشگر HD 5 اینچی بزرگ، که تا لبه های گوشی ادامه پیدا می‌کند به طوری که فضای دستخور آن مناسب باشد.

همچنین این محصول ضد گرد و آب است، که در آن از فناوری براویا استفاده شده است. محصولی با دوربین قوی‌تر. خب، کدام شبکه های فروش برای فروش این محصول آماده‌اند؟

کمپانی کلاو یک گوشی بدون نیاز به سیم کارت با قیمت ۵۲۸ یورو ارائه می‌کند که دوش به دوش iPhone 5 حرکت می‌کند و با اکسپنسیس در همان رنج قیمتی است.

سونی به یک باره وارد بازی فروش Xperia Z شده و شما می‌توانید از وبسایت سونی آن را با قیمت ۵۲۹ یورو پیش خرید کنید. اما با این وجود ناچارید نمایه «به زودی» را در کنار کادر فروش محصول در سایت ملاحظه کنید.

افروست در تویتی تایید کرده که محصول را به بازار خواهد آورد و تاریخ آن را در ماه فوریه اعلام کرده است.

هم اکنون می‌توانید آن را به صورتی قراردادی، رایگان پیش خرید کرده یا ۴۸۰ یورو برای آن پرداخته و ماهیانه هم ۱۳.۵۰ یوروی دیگر را پرداخت کنید. با این وجود، اگر در زمان موسوم به «در حال ادامه بازار» خریداری کنید، می‌توانید این محصول را با ۳۰۰ یورو داشته باشید.

راستی رنگ آن «ارغوانی به خصوصی» است. این یعنی یا رنگ آن متمایل به زرشکی است یا اینکه این عبارت فقط می‌تواند نام آن باشد مثل رنگینگ سبز یا دیگر محصولات.

Three

شبکه نومریکال همچنین تایید کرده که Xperia Z را به بازار عرضه خواهد کرد. می‌توانید از همین امروز آن را پیش خرید کنید. با این حال ارزان‌ترین قرارداد از ۳۴ یورو در هر ماه و ۶۹ یورو پرداختی از قبل شروع شده و از ۲۸ فوریه آماده عرضه خواهد بود.

همچنین می‌توانید این محصول را در PAYG خریداری کنید. زیرا در اینجا با ۴۴۹.۹۹ یورو کمی ارزان‌تر است.Three همچنین یک جفت هدفون سونی به ارزش ۳۰۰ یورو به ۱۰۰۰ نفر اولی که این محصول را بخرند، می‌دهد.امامسئله اینجاست که این گونه خوش شانسی‌ها مثل برق و باد تمام می‌شوند.

Vodafone

بیگ رد هم فهرست بلند بالایی از اطلاعات قبلی که تا به حال خوانده‌اید را در وبلاگش عرضه کرده است. ولی او نیز در تویتش تایید کرده که این گوشی ۲۸ فوریه آماده فروش می‌شود. هنوز نمی‌توان پیش خرید کرد اما امیدواریم این گزینه نیز به گزینه‌هایشان اضافه شود.

EE / Orange / T-Mobile

از این غول‌های سه سر هنوز هیچ اطلاعاتی درز نکرده است. اما پاسخی که به ما دادند این بود که به زودی پس از آنکه محصول آماده شد، اطلاعات جزئی‌تری در اختیارمان خواهند گذاشت.

Phones 4U

این فروشنده مستقل پیش ثبت نام خرید این محصول را باز گذاشته است. اما هنوز هیچ قیمتی ارائه نکرده است. احتمالاً تاریخ عرضه Xperia Z در این فروشگاه روز یکم مارچ باشد. بنابراین می‌توانید دور این روز را در تقویمتان یک خط بکشید البته اگر کار دیگری در این روز نداشته باشید.

Carphone Warehouse

این شرکت قول داده که محصول جدید سونی را به محض عرضه به بازار در فروشگاه‌هایش عرضه کند. همچنین تایید کرده که این کار در اواخر فوریه اتفاق خواهد افتاد. بنابراین در زمینه عرضه، شرکت Phones 4U را شکست خواهد داد چرا که زود تر از آن این محصول را در دستان مشتریان جای می‌دهد.

به محض آنکه اطلاعات جدیدتری در این زمینه به دستمان برسد، با شما در میان خواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.