تریلری جدید از گیم پلی عنوان Destiny - تکفارس 
تریلری جدید از گیم پلی عنوان Destiny - تکفارس 

تریلری جدید از گیم پلی عنوان Destiny

jabersaber
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 17:20
تریلری جدید از گیم پلی عنوان Destiny - تکفارس 

به تازگی تریلر به همراه اطلاعاتی جدید از عنوان مورد انتظار «Destiny» منتشر شده است. برای مشاهده اطلاعات و دانلود تریلر با ما همراه باشید.

Bungie استدیو سازنده بازی این خبر را تأیید کرده که دموی این بازی در نمایش E3 امسال قابل بازی هست. همچنین این استودیو این خبر را نیز تأیید کرده که پلتفرم اصلی Destiny کنسول PS4 هست.

destiny-earth-map

نقشه آپدیت شده بازی Destiny

همچنین به نظر میاد که این بازی علمی تخیلی داری ویژگی های دیگری نیز باشد. بعنوان مثال این بازیکن این انتخاب داده شده تا فرد مورد نظر خود را از نظر جنس انتخاب نماید و پس از انتخاب به شخصی سازی آن با تغییر دادن صورت، مو، بدن و… بپردازد.

destiny-character-customization-screen-1

و اما استدیو Bungie این خبر را نیز تأیید کرده که سیوهای بازی قابل انتقال از کنسول های نسل قدیم به نسل جدید است. این بدان معنی هست که اگر پلیری درحال بازی بر روی کنسول xbox 360 یا ps4 هستش این قدرت به او داده شده که تا جائیکه بازی را ادامه داده و آن را سیو کرده، میتواند از آن در کنسول های xbox one و ps4 نیز استفاده نماید.

عنوان Destiny در تاریخ نهم سپتامبر ۲۰۱۴ برای پلتفرم های X360, PS3, PS4, XBOXONE منتشر خواهد شد و هنوز خبری از نسخه pc این بازی نیست.

دانلود تریلر جدیدDestiny

مشاهده تریلر جدید Destiny

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.