Ascend P7 mini به صورت رسمی توسط Huawei معرفی شد - تکفارس 
Ascend P7 mini به صورت رسمی توسط Huawei معرفی شد - تکفارس 

Ascend P7 mini به صورت رسمی توسط Huawei معرفی شد

alierna
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 04:34
Ascend P7 mini به صورت رسمی توسط Huawei معرفی شد - تکفارس 

شرکت چینی تولید کننده ی گوشی های هوشمند، Huawei، گوشی هوشمند جدید خود Ascend P7 mini را به صورت رسمی معرفی کرد. نکته ی جالب در مورد این معرفی محصول، معرفی شدن این گوشی قبل از پرچمدار جدید این شرکت،یعنی Huawei Ascend P7 است.

اینکه نسخه ی کوچک شده ی یک پرچمدار، پیش از خود پرچمدار معرفی شود نکته ی عجیب و غیر معمولی است. به نظر می رسد که Huawei با انجام این کار دست به یک ریسک زده باشد. تا به امروز خریدارن عادت به مقایسه ی نسخه ی اصلی با نسخه ی کوچک شده ی گوشی داشتند تا ببینند که چه مقدار از مشخصات کم شده است.

تا به امروز تنها گوشی پرچمداری که از نظر مشخصات سخت افزاری با نسخه ی کوچک تر شده ی خود برابر بود Sony Xperia Z1 بود. این گوشی و نسخه ی کوچکتر شده ی آن، Sony Xperia Z1 Compact، از پردازنده ی چهار هسته ای Snapdragon 800، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی، ۲ گیگ رم و مشخصات مشابه دیگر استفاده می کردند. در واقع تنها تفاوت این دو محصول در سایز صفحه نمایش، رزلوشن و سایز کلی گوشی بود. لازم به ذکر است که با توجه به کوچکتر شدن گوشی باتری آن نیز کوچکتر و ظرفیت آن کمتر شده بود. نسخه ی اصی این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی بود، در حالی که نسخه ی Sony Xperia Z1 Compact از صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی استفاده می کرد.

minip7

Huawei Ascend P7 mini از صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی از نوع in-cell TFT استفاده می کند. یکی از ویژگی های تکنولوژی in-cell باریک بودن پنل صفحه نمایش است که باعث باریک تر شدن دستگاه به طور کل می شود. رزلوشن صفحه نمایش ۹۶۰ در ۵۴۰ می باشد. این گوشی هوشمند از پردازنده ی چهار هسته ای Snapdragon 400 با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز استفاده می کند. پردازنده ی گرافیکی این گوشی Adreno 305 است. همچنین رم این گوشی ۱ گیگابایت بوده و حافظه ی داخلی آن ۸ گیگابایت است. یکی از ویژگی های جالب و منحصر به فرد این گوشی، قرار گرفتن رمی ۳۲ گیگابایتی در جعبه ی این گوشی است. دوربین های جلویی و پشتی این دستگاه به ترتیب ۵ و ۸ مگاپیکسلی هستند. سیستم عامل این گوشی نسخه ی ۴.۳ از سیستم عامل اندروید است. ظرفیت باتری این گوشی ۲۰۰۰ mAh است.

این گوشی در کشور آلمان معرفی شده و به زودی در سراسر اروپا عرضه خواهد شد. این گوشی توانایی وصل شدن به شبکه های ۴G LTE را دارد. هنوز خبری از قیمت این گوشی ارائه نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.