دسکتاپ کامپیوتر HP Envy Core i7 فقط ۶۸۵ دلار - تکفارس 
دسکتاپ کامپیوتر HP Envy Core i7 فقط ۶۸۵ دلار - تکفارس 

دسکتاپ کامپیوتر HP Envy Core i7 فقط ۶۸۵ دلار

taham
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 16:12
دسکتاپ کامپیوتر HP Envy Core i7 فقط 685 دلار

طرفداران کامپیوتر های دسکتاپی هنوز هم بسیار بیشتر از انواع سیستم ها است اما کامپیوتر دسکتاپی که امروز به شما معرفی میکنیم محصولی از کمپانی اچ پی است که با ویندوز سون به فروش میرسد و قیمت ان ۶۸۵ دلار است.با ما همراه باشید تا بیشتر با این سیستم آشنا شوید.

با وجود اینکه حدود ۱سالی از عرضه ویندوز ۸ در بازار میگزرد و تمامی سیستم ها و لپ تاپ ها و ویندوز فون ها با این سیستم عامل عرضه میشوند اما باز هم میبینیم که سیستم هایی نظیر HP Envy Core i7 با ویندوز سون به فروش میرسند اگر شما به دنبال سیستمی پرقدرت و با ارزش هستید که مجهز ب سیستم عامل سون اورجینال هم باشد به هیچ عنوان HP Envy Core i7 را نباید از دست بدهید.

دسکتاپ کامپیوتر HP Envy Core i7 فقط 685 دلار

این سیستم قدرتمند مجهز به یک پردازنده ۴ هسته ای core i7 موسوم به هاسول میباشد که در تست های انجام شده هیچ گونه ضعفی را در عملکرد این پردازنده نخواهید دید. و خیالتان از بابت اجرای تمامی برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی راحت خواهد شد.

علاوه بر این این سیستم دارای یک هار ۱ترابایتی است که فضای کافی را برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید با توجه به اینکه این سیستم قابل ارتقا است آن را تا ۳ ترابایت افزایش دهید.همچنین این سیستم دارای ۸ گیگا بایت حافظه رم است که قدرت کافی برای انجام چندین وظیفه سنگینی را دارد و اینکه شما میتوانید رم دستگاه را تا ۱۶ گیگابایت هم ارتقا دهید.

دسکتاپ کامپیوتر HP Envy Core i7 فقط 685 دلار

این سیستم مجموعا دارای ۸ پورت ورودی نیز استکه ۲تا از انها پورت یو اس بی و بقیه نیز پورت های دی وی آی و صدا و تصویر و همچنین این سیستم دارای یم مجموعه کارت خوان چند منظوره است.

این سیستم همچنین دارای یک وایرلس داخلی قوی و سیستم بولوتوث نیز میباشد .

در مورد ظاهر ان سیستم باید گفت که اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که اهل بازی های کامپیوتری هستند حتما از این دسکتاپ کامپیوتر خوشتان خواهد امد وجود لامپ های قرمز رنگ درون سیستم و مجهز بودن به فن های پر قدرت و سیستم خنک کننده ی مدرن در این دستگاه ارزوی هر بازی خوری است این سیستم به رنگ مشکی عرضه شده است و این رنگ قدرت بالای سیستم را نیز نمایان میکند.

لازم است بدانید که این دستگاه به مدت دو سال گارانتی تعویض کمپانی اچ پی را به همراه دارد. و با قیمت ۶۸۵ دلار بسیار مقرون به صرقه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید