گرافیک خیره کننده عنوان The Division! - تکفارس 
گرافیک خیره کننده عنوان The Division! - تکفارس 

گرافیک خیره کننده عنوان The Division!

jabersaber
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 14:00
گرافیک خیره کننده عنوان The Division! - تکفارس 

چندی پیش تصاویر جدید از گیم پلی عنوان The Division منتشر شد. این تصاویر که هم محیط خارج و هم داخل بازی را نشان میدهد، دارای گرافیک خیره کننده ای هستش. برای مشاهده تصاویر با ما همراه باشید.

کمپانی سازنده بازی «Ubisoft» به تازگی تصاویری را از عنوان موردانتظار خودش منتشر کرده است. این بازی که بصورت open world هستش توسط استدیو Massive Entertainment در حال ساخت و توسعه و گفته میشود یکی از بهترین عنوان ها برای کنسول های نسل«XBOX ONE،PS4» جدید خواهد شد.

The-Division-New-Screen-1گفتنی ایست که این تصاویر برای اولین بار هستش که هم محیط داخلی و خارجی بازی نشان می دهد. درمورد داستان بازی باید گفته کهThe Divisionدر شهر نیویورک جریان خواهد داشت. جایی که در روزی به نام جمعه سیاه، ویروسی کشنده در تمام سطح شهر منتشر میشود و درواقع نیویورک به شهری متروکه تبدیل و در جامعه هرج و مرجی ایجاد میشود.

The-Division-New-Screen-3رئیس جمهور دستور فراخوانی به نام Directive 51 صادر میکند و در اینجاست که گروه The Division (یک واحد عملیاتی سری با افرادی نخبه که کسی از وجودشان آگاه نیست) وارد عمل میشوند.

The-Division-New-Screen-12این افراد به ظاهر همانند مردمان عادی هستند و زندگی میکنند ولی آنها آموزش دیده اند که مأموریت ها را تحت هرشرایطی، با موفقیت انجام دهند. آنها همیشه یک قدم از دشمنان جلوتر هستند.

عنوان The Division برای پلتفرم های PC, Playstation 4, Xbox One در زمستان ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.